TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ProsjekttrÃ¥d: Toyota Celica ST2000

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #387512  av lexusmann
 
magnesmurf skrev:Deler til denne bilen er såpass skjeldne at det er synd å gå til verks med en dremmel.
Prøv heller å finn et tilsvarende midtstykke på ebay, som passer de nye lyktene :wink:
+1 :wink:
 #387543  av inzane2012
 
magnesmurf skrev:Deler til denne bilen er såpass skjeldne at det er synd å gå til verks med en dremmel.
Prøv heller å finn et tilsvarende midtstykke på ebay, som passer de nye lyktene :wink:
litt enig her, burde vel vere mulig å få tak i ei midt plate fra en JDM modell som passer til lyktene vel? Ville spart dermmel'n som en siste utvei :P
 #397966  av McLarren
 
Hvordan går det med denne? :)
Kjørte forbi her om dagen, men så ikke ut som om det var mye til fremskritt :|
 #397972  av Zepticon
 
McLarren skrev:Hvordan går det med denne? :)
Kjørte forbi her om dagen, men så ikke ut som om det var mye til fremskritt :|
Den er for tiden bruksbil nr2. Har ikke så mye penger å tulle vekk på bil som student, og jeg har holdt på å bytte motor i den andre bilen jeg har. Bruker tiden på å planlegge hva som skal gjøres samt forfatte en detaljert søknad til trangsynet.

Hvor så du den?
 #397973  av McLarren
 
Rivollan? Husker ikke helt hva gatenavnet var. Er sånn ca der snarveien mellom Risvollansenteret og ned til bilby'n en plass. :)
 #403886  av Holger
 
kule bilder dette ja! :)

hvilken versjon av 18RG er det som er på vei da? :)
 #403888  av Zepticon
 
Holger skrev:kule bilder dette ja! :)

hvilken versjon av 18RG er det som er på vei da? :)
Det er vistnok den med sterkest topp etter det selger fortalte. Ellers helt vanlig.
Så gjenstår det å se hvor mye hester man kan tyne ut av den uten turbo/nos/kompressor :wink:
 #403889  av Holger
 
den ene 18rg har jo 140 hester orgrinalt, så om det er den så har du jo sikkert greit utgangspunkt :)
 #409357  av Holger
 
se der ja! 8)
 #420214  av Zepticon
 
Det var ikke så snart likevell, men nå står motoren i garajsen hos meg da.
Da blir det å plukke den ned og se om den er brukbar til noe, eller om jeg har betalt i dyre dommer for 170kg skrapjern :D