Espen's Toyota Mark2 Jzx90 saktegående Drifteprosjekt.
Legg innLagt inn:22 sep 2010 20:31
Hei!
Tenkte å lage en tråd om bilen da jeg har planer om å bygge en driftebil =)
Bilen:
Er en Jzx90 1993 modell kjøpt av en i norge, som har kjøpt den fra Japan Auto. Har hatt den 1 år nå:)
Motor:
-Orginalt i bilen 1JZ-GTE twin turbo.
Motor er så og si orginal:
- Åpent filter
- 3" eksos fra turboer
- Greddy Boost controller
- HKS Turbo timer
- Blits Stor Front montert Intercooler
Vil tippe et sted mellom 300 - 350 hk i motor.
Ellers med bilen:
Var orginalt LSD på bilen. Funka bra det, men det hendte at den ville spinne på ett hjul av og til.
Derfor er den nå Sveist
Veldig fornøyd med sveisa sperre!
Sabelt ratt
Sabelt Stoler (FIA)
Sabell 4 Punkts belter (FIA)
TRD 320 kmt Speedometer
Fjernet Fart sparre.
Ellers er bilen helt ribba innvendig. Fått ut dasjbord, alle paneler, tak trekk, asfaltmatter, alt aircondition, klima anlegg ol.
Kommer masse bilder:
Tenkte å lage en tråd om bilen da jeg har planer om å bygge en driftebil =)
Bilen:
Er en Jzx90 1993 modell kjøpt av en i norge, som har kjøpt den fra Japan Auto. Har hatt den 1 år nå:)
Motor:
-Orginalt i bilen 1JZ-GTE twin turbo.
Motor er så og si orginal:
- Åpent filter
- 3" eksos fra turboer
- Greddy Boost controller
- HKS Turbo timer
- Blits Stor Front montert Intercooler
Vil tippe et sted mellom 300 - 350 hk i motor.
Ellers med bilen:
Var orginalt LSD på bilen. Funka bra det, men det hendte at den ville spinne på ett hjul av og til.
Derfor er den nå Sveist

Sabelt ratt
Sabelt Stoler (FIA)
Sabell 4 Punkts belter (FIA)
TRD 320 kmt Speedometer
Fjernet Fart sparre.
Ellers er bilen helt ribba innvendig. Fått ut dasjbord, alle paneler, tak trekk, asfaltmatter, alt aircondition, klima anlegg ol.
Kommer masse bilder: