TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Stiansens Supra MKIV (Til salgs?)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #434992  av Stiansen
 
Andrepedersen skrev:Skal du selge??:)
Njæ, har vært inne på tanken å selge den til fordel for en bane-Supra, men jeg klarer liksom ikke å få meg til å selge bilen da jeg føler det er litt mer enn bare en bil pga. historien med Tore osv :)

Jeg kjørte bilen fra Trondheim til Oslo på mandag. Den skal være med i filmen Børning som kommer på kino i August neste år :)
Hele turen gikk helt smertefritt og bilen brukte 0,9 liter på mila :D DET er ikke værst til å være en sånn motor :)
 #435030  av Stiansen
 
Boratitanius skrev:Fredric Aasbø la ut bilde av denne for en liten stund siden ja? Helt rå Supra! *sikle* :D
Det stemmer det, han kjørte den i forbindelse med filminnspillingen ;)
 #435032  av Emil_L
 
Det var denne han la ut bilde av ja! Syntes det var noe kjent med den :)

Gleder emg som en unge til den filmen kommer!
 #435198  av NosliW
 
Stiansen skrev:
Boratitanius skrev:Fredric Aasbø la ut bilde av denne for en liten stund siden ja? Helt rå Supra! *sikle* :D
Det stemmer det, han kjørte den i forbindelse med filminnspillingen ;)

Fader som de hengte seg opp i det forbannede skilte frem på bilen ! er så mye dumskaller som ikke har annet å gjøre :)
 #435219  av Stiansen
 
NosliW skrev:
Stiansen skrev:
Boratitanius skrev:Fredric Aasbø la ut bilde av denne for en liten stund siden ja? Helt rå Supra! *sikle* :D
Det stemmer det, han kjørte den i forbindelse med filminnspillingen ;)

Fader som de hengte seg opp i det forbannede skilte frem på bilen ! er så mye dumskaller som ikke har annet å gjøre :)
Jepp. Enda værre med de som hengte seg opp på samme bildet, som FILM-CREWET la ut :P
 #436520  av Stiansen
 
Tja, etter mye tenking frem og tilbake har jeg kommet fram til at jeg vurderer å selge bilen. Jeg har egentlig ikke lyst i det hele tatt og jeg MÅ heller ikke, men jeg har en drøm om å ha en banebil jeg ikke trenger å være så redd for og for å kunne satse litt på bane da jeg har veldig lyst til å kjøre drifting. Har funnet en bil jeg vil ha som gjør at det trykker litt ekstra på "Selg-knappen". Vi får se hva som skjer :)

Bilen står forøvrig hos David/Underground Garage hvor det skal helsveises trykkrør med pegasus-koblinger. Har hatt mye prakk og lekkasjer med trykkrørene og regner med å sette et punktum på dette nå. Tror bilen kommer til å gå en del bedre også med tette rør. :) så får vi se om det kanskje blir hellakkering i samme farge for å få den strøken igjen :) om jeg ikke selger da såklart..
 #436533  av Holger
 
underground garage fikser nok den biffen :)

å selge for å kjøpe banebil er ikke dumt det. drifting er jo helt utrolig morsomt! kan jo ikke være uten supra? :roll:
 #436534  av Royalmaas
 
Holger skrev:underground garage fikser nok den biffen :)

å selge for å kjøpe banebil er ikke dumt det. drifting er jo helt utrolig morsomt! kan jo ikke være uten supra? :roll:
Men på en annen side så sier jo han karen som selger den svarte Supran på finn att han selger fordi suget etter bil å kunne kjøre på veien med er for stort, så det går jo litt begge veier :D
 #437568  av Stiansen
 
Oluf skrev:Fet slede :)

Noe nytt som har skjedd her? Har du solgt?
Takk takk :)

Njæ, bilen står i Drammen hos Underground Garage (David her inne) for å få helsveisa trykkrør med "Wiggins-koblinger". Kjøpte noe kopi-koblinger som virka veldig kurrant. Ekte wiggins koster jo helt sinnsykt mye. Ble 2500 for 5 koblinger med disse også. Så nå skal det bli helt tett, ikke noe luft som lekker ut og forhåpentligvis yte mer :) Også kommer jeg aldri til å blåse av trykkrøra, DET er fint det :)

Har et par interreserte, men ikke noen som har kommet og lagt penga på bordet enda. Blir sannsynligvis en runde med lakkering også med det samme den er i Drammen. Går for helt original look med en Rmm leppe uten vinger.

Bilde av work in progress hos David. Det så veldig bra ut :D
Bilde

En annen bil som stod der var Mr. Aasbø sin GT86X. Man skjønner at bilen er i gode hender når man ser hvilke biler det jobbes med :)
Bilde
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7