TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Stiansens Supra MKIV (Til salgs?)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #429589  av ArildM
 
Vi er flere :) Fjernet sotinga på AW11en min her om dagen :oops:
Knallfin farge, og med planene du har blir den bare enda penere :)
 #429603  av Emil_L
 
Blir vel i overkant hvis man kan mistolke Supraen med Batmobilen når den ruller ned gata :)
Sykt fin bil, og ser det er en med litt PÆNG som eier, med greit ny audi OG supra, lever greit du :)
 #429607  av ArildM
 
Jobber man hardt og prioriterer pengene riktig er det utrolig hva som går an :)
 #429618  av Zepticon
 
ArildM skrev:Jobber man hardt og prioriterer pengene riktig er det utrolig hva som går an :)
Hva er de de sier om Ferarri eiere?
I mange tilfeller er det steinhard prioritering og at man gir opp mange andre "drømmer" for å kjøpe bilen, og så blir man kalt klyse fordi man ikke søler alt vekk på sprit, barnebidrag, hytte, unger og båt:D
 #429626  av ArildM
 
+1.
Noen få er det vel som er litt fordelaktig rent økonomisk, men svært mange av oss har vanlige jobber hvor vi ikke tjener noe særskilt mer enn andre.
Utrolig hvor mange tusenlapper man kan spare hver mnd bare ved å spise billig, slutte å kjøpe søtsaker/junkfood/brus, kutte utgifter på uteliv +++.
 #429681  av Stiansen
 
Emil_L skrev:Blir vel i overkant hvis man kan mistolke Supraen med Batmobilen når den ruller ned gata :)
Sykt fin bil, og ser det er en med litt PÆNG som eier, med greit ny audi OG supra, lever greit du :)
Er som jeg har sagt tidligere i tråden her og som Arild sier. Det er prioriteringer og steinhard jobbing. Garantert mange som kaller meg pappagutt, men jeg har jobba for hver ei krone som ligger i disse bilene. Jeg kan omtrent telle på hendene hvor mange ganger jeg har vært full i en alder av 22 nå og jeg smører meg matpakke hver morgen for å ha i lunsjen i stedet for å svi av 100kr hver dag på det.

Det går om man vil det nok :)

Takk for alle positive kommentarer, tror nok jeg begynner å bli litt mer voksen ja, ble fort sånn etter jeg ble pappa :lol:
Ser ut til at det blir lakkering i slutten av Juli/starten av August, ser virkelig frem til det :) Har handlet inn original fanger og luftinntakene på siden nå, og RMM leppe uten vinger på vei :)
 #429691  av Holger
 
Stortrua på det kommende stuke! :D Det er det peneste, aldri vært fæn av masse styling å driit :roll:
 #429711  av Emil_L
 
Hehe, har ikke noe problem med å tro man kan komme seg inn på Supra hvis man prioriterer riktig :)
Har en kompis som har evo IV med spesialbygd motor, Lexus OG landcruiser, ikke feil det til å være i 20åra :)

FÃ¥r se hva det blir senere, mr2 blir hvertfall 1.bil :)
Supra er guttedrømmen :)
 #431391  av Ã˜rjan
 
Blir bra :)
 #432522  av Stiansen
 
Ikke mye nytt her i gården heller.. Men har jo skjedd noe. :)
For første gang siden jeg kjøpte bilen har den nå fungert knallbra over lengre tid, er storfornøyd og bare koser meg når jeg er ute og kjører. Oppdaga litt slakke på turboen som var ny i fjor vår for 2 uker siden og nå har den tatt helt kveld. Har egentlig funnet ut at jeg er lei av turbolag så nå går jeg ned betraktelig i størrelse, men med dagens teknologi på turboer så leverer den nye Borg Warner 66mm turboen bare 75hk mindre enn Turbonetics 76mm som jeg har kjørt nå. Ser virkelig frem til at den nye skal komme :)

Rota meg borti en Honda CBR900RR her om dagen når vi var flere Supra som kjørte sammen. Passerte sykkelen først veldig rolig, og han la seg bak Supraen som lå rett bak meg. Satt klar å venta på han, men det virka ikke som han skulle komme. Plutselig ser jeg at han legger seg ned på tanken og drar på for fullt forbi oss og da var det bare å trå til. Han fikk et forsprang på 30-40m som jeg henta inn og så passerte jeg han, sykeste jeg har gjort i bilen.. Skal ikke si hvor fort det gikk, men dere kan vel selv tenke dere sånn omtrent.. Helt rått å hente inn en sykkel sånn :)

Amcar`s er det også en del av og har fått høre fra folk i Amcar miljøet at de har fått opp øya for bilen :) litt morro det og etter som de er totalt hjernevaska de gutta der :)

Hjemme etter en Amcar-kill :)
Bilde

Prøvd på Blitzhjulene, 315-35/17.. Ganske bredt :P
Bilde

Og tilslutt et bilde fra Acr i fjor :)
Bilde
 #432538  av ArildM
 
Det er heelt sykt om du klarer å dra fra en sykkel på den måten der :shock: Råå bil, bra du viser AmCar gutta litt muskler også :wink:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7