TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min avensis T22 98mod

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #391182  av Vegard86
 
Takker for feedbacks :D , skal ta horna med i vurderingen, men lite spørsmål? er det krav om at spylerne funker på eu kontroll? greit og vite i og med at dette er litt jobb..
 #391188  av Stianen1988
 
Etter som jeg vet så er det kun krav om lykte spylere og automatisk høydejustering på lyktene kun hvis du skal bygge om til xenon .. Men under søk gjerne så du er 100% sikker .. Jeg har en 2000 modell avensis og ikke hørt noe om dette .. :D
 #391275  av Haugrud
 
Er såpass enkelt at har du lyktespylere så skal de virke, har du ikke og heller ikke har xenon, så går det fint :)
 #391508  av McLarren
 
Stianen, var det bare å bytte glasset på baklyktene, eller er det mer som må til når man skal skifte til Facelift-lykter? :)
 #391583  av Stianen1988
 
Der kjøper du hele lampa og bytter hele lampa ... Enkelt å greit ... :D
 #391603  av McLarren
 
Fikk nok ikke tak i komplett lykt, så jeg må nok bestille glasset med pakning :?
 #391664  av Vegard86
 
Trudde bare en fikk bestilt komplett der egentlig i og med at de er annerledes inni også, tips, sjekk ut : www.nbfbildeler.no sikkert noen bra brukte der :D
 #391704  av McLarren
 
Prøvde det numret jeg fikk opp på data'n på jobb, men fikk bare nummerovergang til glass med pakning, tydeligvis må man bestille pæreholder utenom om man skal ha orginalt, men den gamle passer sikkert, men koster ett par store lapper uansett :?
 #396082  av Vegard86
 
OK! kjører bedagelig gjennom byen og hører plutselig et skikkelig smell!! Sjekker og en av boltene på høyre coilover bak er ryki tvers av!!
Parkerer bilen og sjekker at de to siste forstatt er hele, kommer ut neste morgen og der ligger f**n meg de to siste boltene OGSÃ… knekt!
Lurer på har noen av dere vært borti noe sånt før??
Syns det virker rimlig spesielt, trodde ikke det var mulig??.

Bilde

Bilde

Bilde
 #396202  av EXS
 
er dette k-sport?

du ville isåfall ikke vært den første i klubben som har hatt problemer med dette merket
 #396461  av Vegard86
 
Har fått pratet med raidopower og det virker som det ordner seg rimlig greit, kan virke som det har vært noe dårlig stål eller noe i boltene, så jeg skulle få tilsendt nye heldigvis.
Virket ikke som at dem hadde vært borti at dette hadde skjedd før :O
Ja stemmer det er K-Sport har hørt ymse rykter om dette merket før jeg også, men var liksom ikke mye og velge i til Avensis t22.
 #399698  av Vegard86
 
Da var egentlig ikke så mye skjedd bortsett ifra at jeg har fått tilsendt nye bolter fra raidopower og fått montert coiloverne bak igjen, ellers så er sidelistene lakkert + ts-ogn foliemerker i side rutene :) he he bilder er rett fundt svingen:)
 #399700  av Vegard86
 
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #399701  av McLarren
 
Lekkert! :D