TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min avensis T22 98mod

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #387871  av Vegard86
 
Det passer "såvidt" he he :D Tar littegran i her og der men stort sett funker det som juling :D
 #389811  av Vegard86
 
Da er nesten Solfilmen ferdig, ser lovende ut, gikk for 24% bilder kommer så fort det er ferdig :mrgreen:
 #389997  av Stianen1988
 
Strøkne Avensiser dere har begge to .. Har selv lakkert alle svarte deler på fanger både front og bak på min .. Syns også dette ga et mere cleanere look .. :mrgreen:

Kule felger også :D

Legger ut noen bilder i morgen hvis jeg husker .. Hehe ..
 #390034  av McLarren
 
Har du noe å forslag til hva jeg kan bruke for å få min mye stivere, føles ut som en gammel Cadillac av og til siden den er så sinnsykt mjuk bak, trenger ikke å få den mye lavere, bare hardere, og det må være godkjent da, i og med at jeg bruker den hver enda dag :)
 #390137  av Stianen1988
 
Har ikke noe å annbefale akuratt nå på stående fot men kan jo tenke litt på det å undersøke litt så kan jeg komme tilbake til det .. :wink:
 #390244  av Vegard86
 
Stianen1988 skrev:Strøkne Avensiser dere har begge to .. Har selv lakkert alle svarte deler på fanger både front og bak på min .. Syns også dette ga et mere cleanere look .. :mrgreen:

Kule felger også :D

Legger ut noen bilder i morgen hvis jeg husker .. Hehe ..

Hei stasjonsvogna på det bilde var stasjonsvogna jeg hadde for noen år siden, lakkering av listene og detaljer står for tur på min også, prøve og få den så clean som mulig :D
 #390245  av Vegard86
 
McLarren skrev:Har du noe å forslag til hva jeg kan bruke for å få min mye stivere, føles ut som en gammel Cadillac av og til siden den er så sinnsykt mjuk bak, trenger ikke å få den mye lavere, bare hardere, og det må være godkjent da, i og med at jeg bruker den hver enda dag :)
Hallå eneste jeg kommer på er egentlig 30 eller 40 mm senke fjærer da blir den ikke spesielt mye lavere men må jo godkjennes da :? eller så finnes det også forsterkede fjærer og få tak i til en del biler vet jeg :idea: (hvis du ikke vil ha den lavere).
 #390246  av Vegard86
 
Siste nytt er at jeg har fjernet skvettlappene bak og tonet rutene, kommer bedre bilder da jeg får lakkert listene og får tak i litt bedre kamera :D

Bilde

Bilde
Sist redigert av Vegard86 den 11 mai 2011 20:51, redigert 1 gang totalt.
 #390247  av Vegard86
 
Var egentlig ubrukelige de bildene :( men dere får en viss peiling på hvordan det blir..
 #390278  av McLarren
 
Så rått ut :D
 #390290  av ArildM
 
+1 på den :) Ikke feil denne bilen altså :)
 #390324  av Stianen1988
 
Dette så jo veldig bra ut .. :D
Men de rutene dine, front rutene er vell sotet litt å hvis jeg ikke blingser helt , har du hatt no trøbbel med politiet ennå på den fronten eller?
Jeg har måttet fjerne min soting foran da snuten har vært svært hissig på dette .. Hvor bor du forresten, de er svært hissig i Oslo område på soting hvertfall .. Hehe ..

Jeg skal legge ut noen bilder av min avensis i dag :)
 #390337  av Stianen1988
 
Her er hvertfall 2 bilder av min avensis ... :D
Vedlegg
front.jpg
front.jpg (81.44 kiB) Vist 5862 ganger
bak.jpg
bak.jpg (78.42 kiB) Vist 5862 ganger
 #390352  av Vegard86
 
Takker for tilbakemeldinger, Tøff avensis stianen, kult og se flere som satser på avensis :D tror jeg må få meg facelift baklysa jeg også:) er det flere som skal på treffet i drammen på søndag?
 #390353  av Stianen1988
 
Takk Takk ...
Det ble sinnsykt rått det ass :) ...
Har frontlyktene til Facelift også ...
Håper bare på positvit svar fra teknisk i drammen ang turbo bygging :) ...
Er det treff i drammen nå til søndag altså? ... * vurdere *
har en litt hektisk helg i vente så må nesten se det ann men hadde vært morro .. treffe på folk man snakker med her .. hehe ..