TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min avensis T22 98mod

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #385749  av celicat23
 
Ble fett på bilen! Høres ut som gode planer du har. Eneste jeg ville lagt til i lista på ting og gjøre ville vært å kjøpe litt rød folie og legge på frontlyktene for å få litt mer morsk blikk på bilen. Bare en liten tynn stripe gjør mye :wink: Ser ut som du kanskje kunne montert noen spacere bak, eller er det bare bildene som juger litt?
 #385752  av Vegard86
 
Takker og bukker, spacere bak skal nok på igjen etterhvert bare jeg får stilt litt på hardheten på coiloversene (subber fælt) får se hvordan det går, ellers så er et alternativ og valse :idea: :? Takker for tips :)
 #385754  av ArildM
 
Så ikke tråden din før nå. Må si jeg har fått et nytt syn på Avensis etter å ha sett bildene av din, flott bil :)
 #386622  av Vegard86
 
Takker :D har fått "cambret" inn litt i fronten og slept ennå litt ned nå, så blir vel lagt ut noe mere bilder etterhvert, :D
 #386956  av Vegard86
 
Litt mere bilder fra mitt fantastiske mobil kamera :( he he. Nå om dagen jobbes det for det meste med og få det til og "subbe" minst mulig, blir endel "Cambring" og justering.

Bilde

Bilde

Bilde
 #386957  av Mr_Storbrua
 
Husker ikke hva som sto lenger bak i tråden, men hadde du montert coilovers nå? Eller er det vanlig senkefjører?

En kompis av mehg har en lik til din, men stasjonsvogn. Han vurderer og få den litt lavere, men er bekymra for at den vil bli veldig stiv, da det er familiebil, med unger i..

Er de coiloverne justerbar stivhet på? Eller er det kun høydejusterbart?
 #386961  av Vegard86
 
Mr_Storbrua skrev:Husker ikke hva som sto lenger bak i tråden, men hadde du montert coilovers nå? Eller er det vanlig senkefjører?

En kompis av mehg har en lik til din, men stasjonsvogn. Han vurderer og få den litt lavere, men er bekymra for at den vil bli veldig stiv, da det er familiebil, med unger i..

Er de coiloverne justerbar stivhet på? Eller er det kun høydejusterbart?
Hei! Har fått montert Coilovers nå ja, på de jeg har er det Justerbar Camber/høyde/hardhet(treghet) funker veldig greit egentlig, deilig og ha muligheten til og justere vinkler osv, de første bildene er med vanlig 40mm senke fjærer :D.
Stasjonsvogn ja, jeg hadde en sånn før jeg, kan legge inn et bilde av den så ser du hvordan den ser ut med 40mm senkefjærer :)
 #386962  av Vegard86
 
Mr_Storbrua skrev:Husker ikke hva som sto lenger bak i tråden, men hadde du montert coilovers nå? Eller er det vanlig senkefjører?

En kompis av mehg har en lik til din, men stasjonsvogn. Han vurderer og få den litt lavere, men er bekymra for at den vil bli veldig stiv, da det er familiebil, med unger i..

Er de coiloverne justerbar stivhet på? Eller er det kun høydejusterbart?
Bilde

SÃ¥nn ser det ut, er noe mere komfortabelt naturlig nok :D
 #386967  av ArildM
 
Begynner å snakke riktig høyde nå :mrgreen:
 #386977  av EXS
 
frekk bil 8)

ville hvert litt betenkt med og lakke dørhåndtakene da disse blir veldig fort slitt, i tilfellet så bør du bruke en ganske hard klarlakk :wink:

hvilken motor sitter i denne?
 #386978  av Mr_Storbrua
 
Lightz86 skrev:
Mr_Storbrua skrev:Husker ikke hva som sto lenger bak i tråden, men hadde du montert coilovers nå? Eller er det vanlig senkefjører?

En kompis av mehg har en lik til din, men stasjonsvogn. Han vurderer og få den litt lavere, men er bekymra for at den vil bli veldig stiv, da det er familiebil, med unger i..

Er de coiloverne justerbar stivhet på? Eller er det kun høydejusterbart?
Bilde

SÃ¥nn ser det ut, er noe mere komfortabelt naturlig nok :D
Er senkefjørene mer komfort og kjøre med? Du som har testa begge deler.. Hva ville du anbefalt på en familybil?

Hva slags senkefjører er det? Har du link til noen nettsider?
 #387072  av Vegard86
 
Vill nok si at senkefjærene er "deiligere" og kjøre med, selvom det ikke ser veldig lavt ut ser det hvertfall bedre en orginalt, ville tro at det var veldig ideelt på en "familybil", også er det billigere da :D . Jeg hadde Lesjøfors fjærer på min men tror det er mange merker og velge i til disse, sjekk ut http://www.bsbildeler.no eller http://www.eiker.no :)
Tror ikke jeg skal lakke dørhåndtakene på denne, gjorde det på stasjonsvogna og funket egentlig greit det, men som sagt ja, det gikk med endel klarlakk for og få det til og holde :D
 #387460  av McLarren
 
RÃ¥-lekker bil! :D
Hvilken dimensjon har du på dekk og felg? :)
 #387515  av Vegard86
 
hei takk for det, det er 215/35/18 på 8x18" forran og 9x18" bak :D
 #387605  av McLarren
 
Og de passer så vidt eller? Kunne tenkt meg noe lignende selv :)