TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min avensis T22 98mod

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #390356  av Vegard86
 
Turbo er rått, får du godkjent det og da så er det jo helt rått :D ja er førstkommende søndag, tipper jeg tar turen bortover :D
 #390357  av Vegard86
 
Litt bedre bilde "litt" he he :D

Bilde

Prøve og få lakkert listene i helga :D
 #390358  av Stianen1988
 
Ja, turbo er sinnsykt rått :D
Fatter'n har Celica GT-Four vett, så får jo sitte på en del å prøve den :lol: ... morro det skal jeg love deg, å merker rimelig greit forskjellen på 2 og 4wd :P ...
SINNSYKT draaag ...

Ja, det må du gjørra, blir så mye cleaner å smoothere look på hele bilen nå de svarte listen å sånn blir lakkert i bilens farge .. ;)
Du må legge ut bilde da du har gjort det .. :)
Can't wait to see ..

Jeg må finne en rimelig lakkerer jeg ass, fått en liten ripe i lakken kan du si h bak dør og skjerm :(

så blir det en helg fremover at fatter'n å jeg skal lakke å bytte fronten på den ( til en litt lavere en )
bruke den som står på nå til vinters bruk ( Avensis snøøø ploooog, ekke så mange av dem :P )
men det blir nok bra håper jeg :D ...
 #390361  av Mr_Storbrua
 
Stianen1988 skrev:Ja, turbo er sinnsykt rått :D
Fatter'n har Celica GT-Four vett, så får jo sitte på en del å prøve den :lol: ... morro det skal jeg love deg, å merker rimelig greit forskjellen på 2 og 4wd :P ...
SINNSYKT draaag ...

Ja, det må du gjørra, blir så mye cleaner å smoothere look på hele bilen nå de svarte listen å sånn blir lakkert i bilens farge .. ;)
Du må legge ut bilde da du har gjort det .. :)
Can't wait to see ..

Jeg må finne en rimelig lakkerer jeg ass, fått en liten ripe i lakken kan du si h bak dør og skjerm :(

så blir det en helg fremover at fatter'n å jeg skal lakke å bytte fronten på den ( til en litt lavere en )
bruke den som står på nå til vinters bruk ( Avensis snøøø ploooog, ekke så mange av dem :P )
men det blir nok bra håper jeg :D ...
Kan du ikke lakke bakskjermen selv da? Visst du kan lakke fronten selv?
 #390363  av Stianen1988
 
Mr_Storbrua skrev:
Stianen1988 skrev:Ja, turbo er sinnsykt rått :D
Fatter'n har Celica GT-Four vett, så får jo sitte på en del å prøve den :lol: ... morro det skal jeg love deg, å merker rimelig greit forskjellen på 2 og 4wd :P ...
SINNSYKT draaag ...

Ja, det må du gjørra, blir så mye cleaner å smoothere look på hele bilen nå de svarte listen å sånn blir lakkert i bilens farge .. ;)
Du må legge ut bilde da du har gjort det .. :)
Can't wait to see ..

Jeg må finne en rimelig lakkerer jeg ass, fått en liten ripe i lakken kan du si h bak dør og skjerm :(

så blir det en helg fremover at fatter'n å jeg skal lakke å bytte fronten på den ( til en litt lavere en )
bruke den som står på nå til vinters bruk ( Avensis snøøø ploooog, ekke så mange av dem :P )
men det blir nok bra håper jeg :D ...
Kan du ikke lakke bakskjermen selv da? Visst du kan lakke fronten selv?

Må få pusset ned litt bak der først, da en kompis av meg gjorde dette først å det har gått en stund så har det begynt å komme litt rust igjennom grunninga så må pusse det ned litt først så tenke på lakk .. Men driver og å leker med tanken på å evt lakkere hele bilen i ny farge .. :D så er litt usikker ..
 #390374  av Scotty
 
Tråd flyttet fra "Andre modeller" til "Show & Shine".

(Dette innlegget skal ikke kommenteres)
 #391019  av Stianen1988
 
Åssen gikk det med lakkering av listene på bilen din?
Fått årna det? ..
*venter spent på bilder* hehe ...
 #391133  av Vegard86
 
Hallå har fått lakkert front lista i hvertfall, syns det blei greit egentlig :D Fått tatt noen bedre bilder nå også :mrgreen:

Bilde

Bilde

Bilde
 #391135  av Mr_Storbrua
 
stilig bil dette her nå altså.. men ville fjerna lyktespylerene.. de er veldig store..

hva slags primer brukte du på forntfangeren? kan være litt vanskelig å få heft på den fangeren der..
 #391136  av Vegard86
 
He he du mener Horna :twisted: :wink: Hmmm tror det var hagmans plastgrunning jeg brukte, og så er det bare og bøtte på med klarlakk så holder det :mrgreen: har holdt meget bra på baklisten hvertfall.
 #391139  av Vegard86
 
celicat23 skrev:Har blitt pent. Men nå bryter de sidelistene veldig med resten av bilen :wink:
Hei og takk for det :D side listene skal også lakkeres, gikk tom for lakk serru, tror det blir "cleanere" nåpr jeg blir ferdig med de også :D
 #391140  av Mr_Storbrua
 
Lightz86 skrev:He he du mener Horna :twisted: :wink: Hmmm tror det var hagmans plastgrunning jeg brukte, og så er det bare og bøtte på med klarlakk så holder det :mrgreen: har holdt meget bra på baklisten hvertfall.

Jo mer klarlakk du har på, desto større er sjansen for at det går galt, da den blir sprøere om du har mer på, så sprekker den, og flasser.. pluss at det vil bli mye dypere hull ved steinsprut. Tror muligens jeg blanda litt med faceliften. Er den vi har hatt litt problemer med flassing på.


Men blir bra når du får lakka sidelister og dørhåndtak.
 #391149  av Stianen1988
 
Detta blir drit strøkent ... ;)
Enig der, du må få bort horna .. hehe ..
Men du liker de kanskje? .. :P

Nice work .. :D
 #391175  av ArildM
 
Er vel litt jobb med å få bort horna, må jo sparkle og pusse litt :wink:
Ellers blir dette bare bedre og bedre 8)