TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Magnesmurf sin garasje (mr2er, corolla verso og camry)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #443892  av mannen
 
magnesmurf skrev:
Just look at that ASS! :shock: Nydelig !! 8)
 #443938  av mannen
 
Bilde
 #444138  av magnesmurf
 
Designavdeling hos lexus har absolutt truffet hodet på spikeren men nye IS.
Jeg personlig liker virkelig at den er veldig lik conseptbilen som ble lansert for noen år siden 8)
 #444139  av ArildM
 
Jeg tror de som tør stikke seg ut i dagens bilmarked har mye å tjene på det. Er veldig mye kjedelige bildesign om dagen. Så klart de tar sjanser med å stikke seg ut slik, men dette er bare rått! Og det tror og håper jeg veldig mange andre synes også :)
 #444145  av magnesmurf
 
Tror nok det er litt elsk eller hat design. Mange synes det ser tøft ut, noen synes det ser tøft ut uten å tørre å innrømme det, og en del synes det ser for overdrevent ut. At det er en "påkostet toyota" gjør nok at hvermansen med porsche, audi og bmw vil sky det som pesten.
De fleste andre som ikke er forutintatte og tør å ha litt egene meninger vil nok elske designet på bilen.
Er mange som snur seg etter den. Alt fra pensjonister og godt voksene til små barn som stirrer og peker 8)
 #444207  av inzane2012
 
Lexus har så deffinitivt treft med designspråket sitt her. DIGGER at di tørr og få for ett design som er virker mer futuristisk ut og ikke noe som er kliss likt det meste annet.
Får mer og mer lyst på en IS for hver gang jeg ser en av di nye :)

GÃ¥tt fra dette:
Bilde

Til dette:
Bilde

Den gamle virka liksom bare som en i mengden og kunne lett forveksels med en tysker, men liten tvil når du ser di nye nå :)
 #448719  av magnesmurf
 
Vårshining på gang, samt få på sommerhjul og montere skvettlapper +++

En skikkelig kosedag i garasjen 8)


 #448738  av magnesmurf
 
Må jo få ut noen bilder av ferdig resultat etter polering.

Uten å gå for dypt i detalj om hva som er gjort, er hovedtrekk: Skikkelig vask. Polering. Voksing med 2 lag voks. Ruteforsegling i 3 steg. Plastfornyer. Montering av frontleppe. Montering av skvettlapper.

Vet at en slik bil ikke burde ha skvettlapper, men det trengs. Støtfangerene ser ikke ut etter å ha blitt mishandlet av steinsprut en hel vinter, uten skvettlapper. Fant heldigvis noen diskre skvettlapper på ebay..







 #448748  av ArildM
 
Svært glad jeg har skvettlapper på MR2en min. Bor på grusvei og hadde ikke turt å tenkt tanken på hvordan kanalene og bakfangeren hadde blitt bombardert med småstein om jeg ikke hadde hatt de der. Greit å kunne kjøre mer enn 2 meter uten at hele bilen er skitten om det småregner litt også :)
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 34