TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TTE kompressorkit V.S

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #374526  av Fredrico
 
Vurderer nå å selge bilen for å kjøpe meg noe nytt, og i den anledning vurderer jeg å selge TTE kompressorkitet mitt. Det ble montert tidlig på sommeren i år. Alle deler for installasjon medfølger. Den originale TTE black boxen er byttet ut til fordel med HKS FCD ettersom blackbox har hatt mye problemer. Kompressoren hadde fått service med oljeskift rett før jeg kjøpte den.

Dette kitet gjør IS200 til den bilen den burde vært fra fabrikken. Så lenge man kjører med originale TTE reimhjulet lader den 0,3 bar og det er helt trygt. Instrumentholder og bredbåndslambda, ladetrykksmåler og oljetrykksmåler kan fås mot tillegg i pris.

Interesserte kan ta kontakt på fredrik_lampe at hotmail.com

Ønsker ca. 20 000 for dette.

Mvh Fredrik
 #374648  av Fredrico
 
Har også litt annet tjafs.

Ekte carbonfiber TRD ratt
Helt nye hotchkis stabstag (sies å være beste enkle mod man kan gjøre på en IS)
To sett med ferdig skjært solfilm til alle rutene
Oilfilter relocation kit
 #374795  av Fredrico
 
Alf Rune skrev:det stabstaget, passer det med tanke på kompressoren?
Dette er stabstag under bilen, såkalte anti roll bars. Gjør bilen mye stivere med tanke på krengning.
 #379948  av robinf
 
hei. holder på med gokjenning av kompressor kit på min lexus å lurte på om du kansje hadde ett Tûv papir på det settet? har fått feil Tûv typegokjenning på min.. så det jeg lurer på er om den du har er til en typegokjenning for e11*98/14*0110* 02 ? trenger bare en kopi av dette papiret om du har det :D

Mvh Robin .
 #389951  av Fredrico
 
Bumper denne.

Kitet blir demontert i løpet av de neste ukene. Har bestilt ny fjær og ny wire til bypassventilen.

Har ikke godkjenningspapirer til kitet, men dette burde Toyota eller TTE være behjelpelig med å fremskaffe.

Mvh Fredrik
 #389998  av Kimbo
 
mye skal du ha for sotfilmen? :p
 #393293  av Fredrico
 
Har det fremdeles ja, og det er mulig å gi bud. Men jeg vet hva det er verdt, og det blir ikke solgt til gibortpris uansett.
 #393683  av Fredrico
 
Bilde

Slik ser det ut, så bytter du over airbagen fra det originale rattet.
 #394124  av Fredrico
 
lexusolsen86 skrev:pris før ratt og instrumentholder?
5000 kr for begge deler. Rattet er et orginalt TRD carbonratt levert av Toyota.