TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TTE kompressorkit V.S

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #415366  av SupraJensen
 
Fredrico skrev:Er ikke så ofte innom her. Hva folk her mener om prissettingen er helt likegyldig for meg. Inklusiv moms betalte jeg selv 26 000 når det ble kjøpt inn.

Jeg har bilen fremdeles, og kompressorkitet er montert. Jeg har ingen finansielle problemer, som betyr at jeg på ingen måte har noe behov for å selge verken fort eller billig.
Ja jeg skjønner deg godt, men det er bare sånn d blir når KUN vi entusiastene vet hvor skjeldne delene til bilene er. for den menigemann i gata så skjønner de ikke sånn desverre... ikkje ondt ment med mitt tidligere innlegg :wink:

Men siden du har bilen enda, så kan du vel snekkre noen bilder her på veggen så vi får se? 8) har du gjort noe oppgraderinger på ditt kompressorkit?
 #422092  av Fredrico
 
Kompressorkitet er nå solgt. Har en del andre ting til IS200 som jeg skal legge ut for salg når jeg kommer hjem igjen fra jobb.
 #428951  av Fredrico
 
Update:

Etter å ha fått flere feil på EU godkjenning er jeg nå lei bilen og ønsker å selge den som den står.

Status etter EU godkjenning:

Bytte begge nedre bærekuler foran, de øvre begynner også å bli moden for utskiftning.
Lekkasje i bakerse potte.
Lekkasje på tannstang.
Rust på langsgående bremserør bak.
Mer enn 25% rust på skivene foran.

Har fått et prisoverslag på 20 000 fra snap drive på dette. Kunne fikset det selv, men ettersom jeg er uten garasje/mekkeplass og ikke har noen gode kamerater som har plass å stå så orker jeg ikke begynne med dette.

Bilen har en del skjønnhetsfeil. Hull i innerskjermer foran i tillegg til at de er løse. Steinsprut på frontfanger og panser. Litt små rustflekker her og der. I tillegg har bilen blitt rygget inn i en stolpe slik at innfestningen til bakfanger på høyre side bak har fått seg en trøkk, dermed buler den ene lykten litt ut og bakluken er litt "off". Motorlyset lyser, dette på grunn av gåen lambdasensor, har byttet denne men uten at jeg har klart å få av lyset.

Bilen har gått 212 000 og regreim ble skiftet før jeg fikk den for snart fem år siden. Olje på motor har blitt skiftet jevnlig, olje på gearkasse og bakaksling ble skiftet for ca. 2 år siden.

Bilen har originalt TRD ratt i tillegg til helt nytt hotchkis anti roll bar som ikke har blitt montert på bilen. Står en Harman Kardon forsterker og en Rockford fosgate "slim" 12" i bagasjerommet. Pioneer 2-din spiller med bluetooth og ipod funksjon med skjerm. Pioneer 4-veis 6 x 9 i hattehyllen. I tillegg følger andre ting jeg har liggende til bilen med.

Originale 16" med 2 år gamle vinterekk følger med. I tillegg til 18" rota felger med 3 år gamle sommerdekk, disse er noe kantkjørt og kunne trengt seg en touch up

Kom gjerne med bud. Kan bli en billig bruksbil for en som har mulighet til å skru litt.