2fast4u skrev:Haak skrev:
Noen som vet hvor man får tak i tannstang billig her til lands?
Får tak i USA for ca. 1000,. usd
Brukt er vel det som blir billigst, koster ca 11.000.- ny org på Toyota,
flere i USA som har disse til ca USD 700, tviler på at Mekonomen har slike deler til Supra.

Rota litt eg, meinte hos Toyota ja..
Christian skrev:Man blir jo veldig fort vant til å sitte på feil side, så jeg er helt enig med Bjørnalf i at det er unødvendig på en driftebil.
Etter noen timer bak rattet er det ikke noe man tenker over lenger, og da er det mye annet man heller kan bruke tid og penger på. 
Radial skrev:spar for guds skyld de penga... RHD kjøring går så fint så... og jeg kjører til og med AUTOMAT i hverdagen. Bruker noen minutter på å summe meg med girstanga og clutchen iblandt - men ellers har det ingen verdens ting å si om du sitter på ene eller andre siden.
Tips; Bruke penga på understell.....stivt er ordet! Har kjørt nå med alt for myk bil (12 år gamle tein coilovere beregna for Gatebruk) = Null kontroll i det hele tatt og ett hælvettes grep uten at det gikk no fortere av det 
"Problemet" er det at supra'n er ferdig bygd

I tillegg hadde eg tenkt å demontere alt igjen for å lakkere oppatt chassiet, så hadde vore lika greit å bygd om når eg først har sjansen..

Er berre litt redd for at eg aldri kjem til å få samme feelingen når eg sitter på høgre sida, må jo lære meg på nytt kor hjørnene eksakt er - skal jo tross alt berre skrape av lakken framfor å ta heile fangeren

I tillegg var det et helvete å treffe girena når eg prøvekjørte ein liten tur, var ganske så uvant å trekke til seg girstanga når eg måtte gire opp og omvendt. Har vore vandt med å kunne gire kjapt opp mens eg er i ein sladd og fortsatt kunne holde den, men trur det kan bli litt vanskelig og heller ende i mykje banning

Og så er det jo 7-gir eg kan bomme på
Så eg ville no sagt at konventering ville vore ein god innvestering om kjøringa hadde blitt betraktelig bedre

Kan ikkje begynne å bygge om midt i sesongen heller og risikere å måtte stå over ein runde eller to
Var forresten ute og såg i motorrommet her i går, men ser ut for at det ikkje blir plass til bremsekraftforsterkeren på venstre sida iom innsuget (uorginalt) er for stort og buret går fram til dempertårnet.. Og eg trur det blir veldig tungt å kun bruke pedalboks til å trykke med.. Noken som har prøvd pedalboks før? Må det monteres ei vakum-pumpe eller noke også for å hjelpe å trykke med?