Side 1 av 1

forskjell på dyserail til GTE og GE ?

Legg innLagt inn:17 feb 2011 11:59
av driftkids
kjøpte en ettermarkedsdyserail hos ksr.as den skulle vistnok være til 2JZ motor, har sveiset om originalt GE innsug for turbolading og opplevde at dysehull på railen ikke stemte 100% overens med innsuget, men fikk det til og passe men noen små bevegelser kan skape små lekkasjer av og til. så det jeg lurer på, er om denne railen er til GTE, ( om det er forskjell på GE og GTE ) eller om denne railen fra ksr bare er en vanlig universalvare, måtte og modde fester (kappe de originale og sveise på nye) for at den skulle opasse i de originale hullene.

så et annet spm, kan jeg bruke original rail om jeg ikke skal over 500 hk ?

Re: forskjell på dyserail til GTE og GE ?

Legg innLagt inn:17 feb 2011 12:36
av Supramk3turbo
Det går fint å kjøre med orginal rail opp til 500 hester ja. Jeg kjører med orginal rail, 850 dyser, og manuell bensin trykkregyulator, ikke noen problemer med det ;)