TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nye klubbledere er valgt!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #381953  av CelicaTurbo
 
Med henvisning til denne diskusjonen har vi gjennomført nominasjonsrunde for valg av nye klubbledere i TS-OGN. Hensikten er å få inn ny giv, ny aktivitet og endret fokus for klubben. Det ble nominert ti kandidater, men når alt kom til alt bekreftet tre kandidater sitt endelige kandidatur. Siden hensikten var å velge tre nye klubbledere og vi kun har tre kandidater er det ingen hensikt å gjennomføre et faktisk valg. De tre kandidatene blir dermed direkte innplassert som nye klubbledere, og de tre har alle bekreftet og er innforstått med den direkte innplasseringen.

De tre kandidatene har også alle akseptert en avtale som forteller om forventninger til deres rolle som klubbledere, deres ansvar for klubben og hvilke begrensninger som gjelder. Den viktigste endringen i forhold til hva som tidligere er annonsert er at jeg og Kenneth beholder ingen form for stemmerett. Jeg og Kenneth vil fremdeles ha ansvar for den tekniske drift av websider. Alle medlemmer kan lese avtalen her:
(374.13 kiB) Lastet ned 306 ganger
Så ønsk våre nye klubbledere velkommen! Selvpresentasjon på maks fem linjer av de tre nye klubblederne, i alfabetisk rekkefølge, følger:
ArildM skrev:Jeg jobber som selger/reparatør/drifter/webutvikler innen data. For TS-ogn ønsker jeg et aktivt styre som kan ta klubben videre, ikke noen ekstreme veier, men heller en videreføring og mulig forbedring. Her er det om å gjøre å sette seg reelle mål, og ikke sikte opp i skyene for så å bli skuffet og bare gi faen Viktige saker for meg er allerede nevnt, mtp medlemmskap med fordeler (uten å måtte stenge ute nyrekruttering), registrering i brreg, arrangementer, kanskje nyorganisering av klubbmateriell og sånne ting. Jeg ser ikke for meg norges største klubb, gull og grønne skoger, men en sunn og aktiv klubb for Toyota entusiaster. Siden jeg også er ganske aktiv på TSCN vil jeg gjerne ta kontakt med de ansvarlige for TSCN og få i gang en fornuftig dialog sånn at vi i fremtiden kanskje kan stå samlet?
inzane2012 skrev:Som medlem av dette flotte toyota "samfunnet" i over 4 år nå, så føler jeg at jeg har begynt å kjenne mange av dere "stamgjester" ganske godt nå, og vet hva dere vil og ikke. Som klubb leder vil jeg jobbe for at dette skal bli det beste forumet for oss som elsker Toyota, og ikke bare Supra, Mr2, Celica og Lexus, men ett forum for alle toyota entusiaster.
mr2storbrua skrev:Jeg er 25 år gammel, bor i Arendal, studerer mekatronikk på Universitetet i Agder og har en deltidsjobb som taxisjåfør. Som kanskje mange har fått med seg, er jeg her forholdsvis ofte og får med meg hva folk flest mener angående forskjellige problemstillinger som dukker opp under en diskusjon. Signaturen min viser at jeg bare har eid toyota i mine 7 år som bilfører, og jeg er så godt fornøyd at Toyota/Lexus også, etter all sannsynlighet, blir mine fremtidige biler (derfor blir jeg værende på forumet i all overskuelig fremtid). Jeg er singel og har ikke barn, altså lite forpliktelser, og kan delta på fjernmøter på internett på relativt kort frist. Så vidt jeg så på tidligere nominasjoner (med forbehold om endringer etter at det ble åpnet for selvnominering) er jeg også den sørligste nominerte, og jeg mener det er viktig at det blir representanter fra hele landet i styret.
De tre nye lederne vil bli gitt en tittel som er synlig under deres brukernavn i forumet, samt at deres brukernavn vil vises i egen farge. I tillegg vil forumområdet "Informasjon fra webmaster" bli omprofilert slik at også klubbledere kan bruke dette som informasjonskanal.

Jeg vil ønske de nye klubblederne velkommen og lykke til! Mitt håp er at dette kan føre til en mer aktiv og interessant klubb for medlemmer flest; at klubben får en ny giv med friskt blod. Til høsten feirer klubben ti år!
 #381954  av Mr_Storbrua
 
Dette blir bra :)
Gratulerer alle 3 :)
 #381963  av inzane2012
 
Tusen takk for tilliten, og jeg lover å jobbe videre sammen med alle dere "der ute" og ArildM og mr2storbrua for å ta Ts-ogn videre :)
 #381967  av Zepticon
 
Gratulerer! Jeg skjønner at det kansje vil være litt vanskelig å finne ut hvor dere skal starte, så jeg kan gi dere et tips: finn V8 papirer til Celica MK1 :wink:
 #381972  av inzane2012
 
Zepticon skrev:Gratulerer! Jeg skjønner at det kansje vil være litt vanskelig å finne ut hvor dere skal starte, så jeg kan gi dere et tips: finn V8 papirer til Celica MK1 :wink:
haha :) var da ikke måte på heller da :P en av mine tanker rundt denne stillingen har vert å prøve å få igang en dialog med toyota norge rundt forumt, prøve å få det på en måte "annerkjent" av toyota norge eller noe i den duren vertfall, men ang di papirene der må du nok prøve å få tak i selv :P hehe
 #381979  av mr2storbrua
 
Takk for gratulasjoner. Det er allerede et bra grunnlag her, men vi håper å kunne få til en enda bedre klubb. Vi har snakket litt sammen, men det er foreløpig veldig lite konkret angående hva vi kommer til å gjøre. Dette kommer forhåpentligvis til å forandre seg etter et par møter :)
 #381990  av ArildM
 
Takker :) Dette blir bra :)
 #382006  av James
 
Gratulerer :)
 #382016  av ArildM
 
Vi skal prøve å få til et startmøte denne uken og vil presentere våre forbedringsforslag etterhvert.
Det blir nok ikke noen fundamentale forandringer sånn med en gang, men vi har en del spennende ting å ta opp oss i mellom allerede nå :)

Vi ønsker selvfølgelig også innspill fra brukerne på hva de ønsker, men alt dette tar vi når ny tråd kommer :)