TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nyheter&Annonseringer fra klubblederene!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #428715  av ArildM
 
Funker her i alle fall :P
Sikker på at det ikke bare er du som ikke ser den?
Må trykke på "Forumets Hovedside"
Så står det på linjen under med tekst "Se nye innlegg"
 #428745  av Daniel_hoy
 
ArildM skrev:Funker her i alle fall :P
Sikker på at det ikke bare er du som ikke ser den?
Må trykke på "Forumets Hovedside"
Så står det på linjen under med tekst "Se nye innlegg"
Nei, det er se nye innlegg du snakker om. Den fungerer på begge versjonene. Jeg snakker om se NYESTE innlegg knappen.
Den gule som er på bildet jeg la ut. Den sender deg til første nye innlegg i en tråd.
Det er den viktigste knappen på et forum :P
 #428746  av ArildM
 
Den knappen viste jeg faktisk ikke om :oops:
Vet heller ikke hvordan man får den frem med den nye tematikken.
Skal se på det når jeg får tid.
 #428747  av Mr2mr2
 
Jeg har heller aldri vist om den...... men høres genialt ut. :P

Det jeg kan komme med som innspill, er at en kunne velge siste siden i en tråd rett under emnetittelen.
Nå må jeg Heeeeeelt bort til høyre, til enden av "emnetittel feltet". merket med en gang at det ble mindre "smidig"..... men blir vel vane det også ;)

Ellers så liker jeg forumet slik det har blitt nå :). Synes det gamle virket litt "simpelt" på utseende ;)
 #428748  av ArildM
 
Det er jo bare å velge siste side så dukker jo som regel siste kommentar opp :)
Njoda, den er litt lengre til høyre, kanskje litt pes om man sitter på pc med touchpad.
Alt i alt synes jeg forumet rent frittstående ble bedre enn det var før, håper de fleste er enige :)
 #438775  av ArildM
 
Som alle sikkert har fått med seg er forsidene våre basert på Joomla tatt ned grunnet gjentatt hacking, og lite aktivitet. Vi velger derfor å fokusere på forumet vårt hvor det aller meste uansett skjer.




Ellers har jeg fikset en ting som har plaget meg litt i det siste:
Har prøvd med en ny versjon av YouTube for bruk på forumet. Problemet med den gamle er at youtube bruker forskjellige formateringer når man skal kopiere en link.
BÃ¥de



Osv osv. Dermed ville ikke bestandig YouTube knappen her på forumet fungere.
Nå har jeg lagt inn en ny knapp som kun avhenger av video ID, altså den rekken med bokstaver og tall som står på slutten av en video. I tilfellet over er det samme ID for alle 3 linkene, dvs: HzgwIVg56hM

Koden for å linke til YouTube blir nå:
Kode: Velg alt
[YouTubeNy]HzgwIVg56hM[/YouTubeNy]
Som skal resultere i:



Er dette akseptabelt / Forståelig / Enkelt ? Gi gjerne tilbakemeldinger på hvordan dette fungerer/ikke fungerer.
 #438799  av ArildM
 
Nei, det vil ikke fungere å kopiere inn hele YouTube linken, fordelen nå er dog at man slipper å leke lotto med å se hvilken versjon av YouTube lenken som fungerer eller ikke. Alt man nå trenger er video ID (tallene og bokstavene i slutten av en video).
 #452807  av ArildM
 
Lenge siden forrige oppdatering her inne!

Vi klubblederne har snakket litt, og vi ønsker å få opp litt aktivitet i TS-ogn familien.

Umiddelbare endringer er at prosjektforumet og "medlemmer" delen av forumet nå er fjernet.
Alle prosjekttråder er nå åpne, og åpen for offentligheten. Jeg synes personlig dette er en naturlig del, da nye brukere slipper å spamme 10 poster for å se prosjektene vi har. Samtidig har vel tidene forandret seg. Ledelsen her ønsker nå, i likhet med andre instanser å fremme lovlige prosjekter langs veiene. Og i de siste årene har vel de fleste skjønt at 800hk turbo i en bil med 150hk na orignalt ikke kan kjøres så veldig lenge med før skiltene forsvinner? Så få greierne godkjent, og post prosjektene her på TS-ogn :)

Er det noe annet dere medlemmer ønsker, eller har dere noen innspill på hvordan TS-ogn kan utvikle seg i årene fremover?
Skal vi bare la Facebook knuse oss og legge ned forumet? :)
 #452812  av Royalmaas
 
Ble mye ryddigere her nå vertall :D Men når jeg prøver å komme inn på prosjekt tråden så får jeg bare beskjed att jeg ikke har rettigheter til det, sikkert en bug ? :mrgreen:
 #452818  av ArildM
 
Takk for tilbakemeldingene :)
Holder på å undresøker litt ang en tematikk oppdatering.
Prøve å få inn noe som skalerer automatisk på telefon og nettbrett, samt litt mer moderne utseende og funksjonalitet :)
 #452965  av ArildM
 
Da er forumet oppgradert til nyeste versjon av PhpBB!

Bugs rapporteres her eller på Facebook :)

Tema neste!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7