TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min gule MR2 "Limited edition"

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #390679  av Daffalure
 
Gule calippere på gul bil passer som hånd i hanske! Ser bedre ut enn det gjør på bildene faktisk!

Jeg har ikke fått inn interiøret enda da han som skal gjøre det er svært opptatt, har nå begynt å sett på nye felger til bilen!
Men er litt usikker på hvilken farge jeg bør ha på felgen og hvilken type.. Kommet fram til denne siden, så det står mellom disse!

HTTP://www.felgimport.no/wip4/productli ... n=&size=17
 #390684  av 3rlend
 
Får lakke mine iløpet av kort tid da :)
kom ikke opp noe spesifikk felg :P
 #391912  av Daffalure
 
Godt og høre, har ikke vært så aktiv her selv akkurat,men er daglig innom å ser på dette fantastisk flotte forumet!

Skal ut på jobb i 14 dager til uken, men når jeg kommer hjem skal jeg ta noen bilder av det interiøret og de nye felgene mine :) tror jeg går for AEZ valencia,gjerne si om dere tror dem passer! planen var og få tak i 17",7" (215) foran og 17"/8" (235) bak, men er tydeligvis umulig og få tak i! Så blir sikkert 17", 7" 215/40 på alle fire.
 #391935  av magnesmurf
 
Har selv 215 dekk på 7,5" bred felg. Det er ingen problem i det hele tatt. Kjørt med det i to år, og har enda ingen skader på noen felger.
 #392047  av Daffalure
 
magnesmurf skrev:Har selv 215 dekk på 7,5" bred felg. Det er ingen problem i det hele tatt. Kjørt med det i to år, og har enda ingen skader på noen felger.
hmmm, felgen som tar støyten istedenfor dekket på min..
 #392067  av lasse
 
Må jo ha mye mer luft i dekkene på lavprofil, minst 2,5 bar! 215 på 7,5" er ikkeno problem, har kjørt med 215 på 8" og 225 på 9" jeg, trikset er nok luft og å holde seg unna hull og fortauskanter...
 #392072  av john_e
 
lasse skrev:Må jo ha mye mer luft i dekkene på lavprofil, minst 2,5 bar! 215 på 7,5" er ikkeno problem, har kjørt med 215 på 8" og 225 på 9" jeg, trikset er nok luft og å holde seg unna hull og fortauskanter...
Word up
Kjører selv med 205 på 7" felg, og det er jo enkelt å holde skadefritt.
 #392075  av Daffalure
 
Hør der ja, kjører vell med 2,2 bar jeg. Skal bestille meg nye felger i morgen, for vi se hva det blir :)
 #392933  av Daffalure
 
Endret prosjekt navnet til "limited edition" da dette er det som kjennetegner bilen min. Poengterer at det bare er klistermerker en tidligere eier har satt på! :P

Har vært dårlig til og oppdatere her i det siste, grunnet at jeg har vært så dum og lånt bort bilen min til en idiot som presterte og smadre høyre forstilling i en fortauskant med bra fart! :( men det positive er at jeg får byttet ut alt på den siden, ettersom jeg gjorde det på venstre siden i vinter. I tilegg så betaler han regningen! Jeg er på sjøen nå, og kommer hjem neste uke da skal alt være byttet. Vi snakker om støtdemper, hjulnav (!), ytre og indre styreledd,felger,dekk++. Uten om det skal jeg også få montert interiøret fra LSC, updates kommer! :D
 #392973  av ArildM
 
Lærte på samme måte selv. Min ble aldri bra igjen, men så var det heldigvis bare en Honda CRX så det gjorde ikke så mye :lol:
 #393012  av Daffalure
 
haha, er litt unskyldt her faktisk! lånte bort bilen når jeg var på fylla og trengte mat :P tenkte vell ikke helt klart da, men kommer aldri til å låne bort noen som helst bil jeg eier om så jeg er på dødsleie! ;D