TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min gule MR2 "Limited edition"

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #386413  av Daffalure
 
Ja det er vi snart i mål med bilen med tanke på skaden på hjulstillingen. Venter bare på det ytre styre leddet jeg måtte bestille da det som satt på var skikkelig bøyd. Har lagt tektyll på demperne og fjærene, samt byttet bremseskiver/klosser og stemplene, så venter bare på skjermen som er på lakkering, må også lakkere døren da den også ble rippet opp. Skal se om jeg rekker og fått byttet håndbrek vaiere også. Legge ut bilder etter jeg har spilt kamp :)
 #386559  av Daffalure
 
MR22.jpg
MR22.jpg (809.4 kiB) Vist 2685 ganger
IMG_1155.JPG[/attachment ][attachment=0]IMG_1156.JPG
Vedlegg
IMG_1155.JPG
IMG_1155.JPG (801.28 kiB) Vist 2685 ganger
IMG_1156.JPG
IMG_1156.JPG (1008.05 kiB) Vist 2685 ganger
 #386571  av trd2000gt
 
inzane2012 skrev:savner mr2'n min litt når jeg ser på denne bilen her :)
du får selge aurisen og kjøpe deg en bedre mr2 en den du hadde :D
 #386576  av inzane2012
 
trd2000gt skrev:
inzane2012 skrev:savner mr2'n min litt når jeg ser på denne bilen her :)
du får selge aurisen og kjøpe deg en bedre mr2 en den du hadde :D
blir heller å selge aurisen og kjøpe FT86'n når den endelig kommer ;)
 #386623  av Daffalure
 
stemmer det, så å si alt er nytt der. Har byttet alt på motsatt side også, så nå er det ikke lenge før den er på veien!! bilder kommer senere i kveld tenker jeg. Bytte et knust tåkelys, parklyspærer og sjekke hjulstilling først...
 #387021  av Daffalure
 
Da var all den mekaniske jobben ferdig på bilen, så nå gjenstår bare lakkering og interiøret før den er 100% klar for sommeren! Hadde meg en test tur her om dagen, og det var rett og slett helt rått!! Har ikke kjørt "go bilen" på snart et halvt år, så det var som første gang da jeg kjørte den, men bare så MYE bedre :D
Etter jeg fikk på orginale dempere, fjærer og justert hjullstilingen har jeg aldri opplevd den så presis, stiv og thight!! Rett og slett helt sykt! Tror det må være den beste kjøreturen jeg noen gang har had, kjørte den rolig en liten time før jeg begynte og dra på litt, spesielt i svingene,sykt deilig følelse :D skal på jobb i 14 dager snart så blir det og sette den til lakkering og få montert interiøret når jeg kommer hjem, cant wait!
Første turen på et halvår!!
Første turen på et halvår!!
IMG_1162.JPG (787.58 kiB) Vist 2645 ganger
"mangler" pyntelisten, svart fargen og blinklys, montert etter lakkering
"mangler" pyntelisten, svart fargen og blinklys, montert etter lakkering
IMG_1163.JPG (914.2 kiB) Vist 2645 ganger
 #387068  av ArildM
 
Flott bil :) Bestandig hærlig å kjøre Mr2 :)
 #387869  av Daffalure
 
Det har du helt rett i!! :D nå er interiøret fra LSC underveis, regner med å få det på fredag denne uken. Jeg skal 14 dager på jobb fra onsdag så blir vell ikke montert før i starten av mai. Har neste bestemt meg for og lakkere rundt hele bilen også, da det er noen fargeforskjeller som jeg ikke liker. Og ja jeg har rubba og polert bilen utallige timer men får det liksom ikke helt perfekt :P stay tuned!
 #389790  av Daffalure
 
Da har interiøret ankommet, venter med å sette det inn før jeg får lakkert døren. Må bare si at LSC interiors leverer høy kvalitet på varene, ble meget fornøyd da jeg pakket opp "julegaven"!! Bilder kommer etterhvert som det skjer noe! :D
 #390049  av 3rlend
 
Jeg funderte lenge på om jeg skulle lakke calipperne mine, å hvilken farge som ville passe til gul :?
Å når jeg ser dine som er gul på gul bil, så ser jeg hvilken farge jeg skal han! :D