TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Musikk - trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #387954  av lexusmann
 
Ser på meg selv som en slags "hybrid", liker både på rock og dance/trance jeg....har fler konsert DVD'er med Tiesto, har mye bra han....i ungdommen hørte jeg på endel av Steve Vai og Yngwie J. Malmsteen....Steve Vai spilte jo(for de som ikke visste det) sammen med Frank Zappa i gamle dager.... :wink: Skal forresten på konsert med Within Temptation i Oslo 28. oktober, som jeg VIRKELIG ser fram til! :D Her er et eksempel...
[youtube][/youtube]
en til....
[youtube][/youtube]
 #387970  av ArildM
 
Den nye Within Temptation var helt konge, har hørt den mye i det siste :)
Hybrid her også, hører på alle sjangre musikk 8)
 #387979  av lexusmann
 
ArildM skrev:Den nye Within Temptation var helt konge, har hørt den mye i det siste :)
Hybrid her også, hører på alle sjangre musikk 8)
Har ikke fått somla meg til å anskaffe den nye....men det må til - ASAP!! :D
 #387980  av celicat23
 
Når vi først snakker "hybrid" :lol:
[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

Gamle schlagere..
[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]
 #387981  av lexusmann
 
Hører også endel på blues..har en kompis som spiller i et lokalt blues band, skal spille på ene puben her i Skudeneshavn nå på fredag og lørdag....så de som ikke bor så langt bort må bare ta turen, de er utrolig flinke.... :D kaller seg Bluesvesenet, søk på facebook..... :wink:
 #387982  av inzane2012
 
Malmsteen blir alt for mye gitar-runking og for lite feel om for min del :)

Men Vai har ikke bare spilt for zappa, men han begynte å skrive låtene for zappa allerede som 18-19 åring ;)
Og zappa er nok en av grunnene til at Vai er der han er i dag :)
 #388263  av MRPETTER
 
Liker vel enda litt hardere saker jeg da:)
Har spilt i prog band før, så er utrolig glad i band som Symphony X og Pain of salvation: )

[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
 #388328  av inzane2012
 
kom over ett band jeg ikke har hørt på på over 10 år :)
gamle skivene er å anbefale, og denne sangen er en av mine favoritter fra dette bandet...

Therion - Deggial

[youtube][/youtube]

denne låta fra samme skiva er og knall god, digger koringa på låta, samt gitar riffa er så enkle men kanon fengandes :)

[youtube][/youtube]
 #388390  av tomrnk
 
Masse fet musikk=D
Regner med jeg får pepper for denne :oops: Men er det mulig og høre denne uten at smilet kommer frem :D ??

[youtube][/youtube]
 #388407  av inzane2012
 
tomrnk skrev:Masse fet musikk=D
Regner med jeg får pepper for denne :oops: Men er det mulig og høre denne uten at smilet kommer frem :D ??
fiksa linken din jeg :)

ps, vist du først skal komme med sånn musikk, så MÅ denne her å bli tatt med :)
[youtube][/youtube]
 #388409  av ArildM
 
Måtte smile jeg 8) Artig med litt eldre musikk også :)
 #388468  av tomrnk
 
inzane2012 skrev:
tomrnk skrev:Masse fet musikk=D
Regner med jeg får pepper for denne :oops: Men er det mulig og høre denne uten at smilet kommer frem :D ??
fiksa linken din jeg :)



Det gjorde du rett i :D
Ikke noe datageni her.. er på et klipp og lim stadie :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 59