TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Musikk - trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #466595  av ArildM
 
Noe blir stående igjen, noe bra lages fortsatt.
SÃ¥nn i farta, ala The Weekend?
Norsk pop ala Astrid S, selv om det er utspilt og ikke noe jeg frivillig hører på selv tror jeg kommer til å stå igjen.
Mer rare ting ala Gåte er også såpass unikt at det kanskje kan bli populært en gang igjen om 20 år. Like mye som jeg kan like "March of mephisto" enda:


Når jeg hører på "På Gang" kasetter i garasjen hører jeg tydelig at det var mye masseprodusert ræl av pop som var populært på 80tallet, har prøvd å søke opp en del av de sangene og de finnes ikke på YouTube/Spotify i det hele tatt, så heller ikke alt fra 80tallet er gull :wink:

Bare mine 50øre om emnet :)
 #466597  av Makk
 
Poenget jeg så klønete prøver å fremsette er at nå er det jaggu meg ALT som er bås.

Hvor er alle artistene som gjør sitt og ikke bare selger sjela for litt fancy autotune og slikt?

Mye talent ute å går helt sikkert, så blir dem putta inn i en rolle der dem skal tjene PENGER.... Hva skjer da med det artistiske lurer jeg på.

Det sagt, den endeløse pop møkka å jalla-rap musikken som spilles er mer tragisk enn politikerne :D

Ellers, sa du Norsk kvalitet?

Her har du det :D







Elgen er bare helt sjef 8)
 #466600  av ArildM
 
 #466606  av ArildM
 
:lol:
Hvem sa at det ikke lages bra musikk lengre :D
 #466612  av ArildM
 
 #466613  av ArildM
 
 #466647  av ArildM
 
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59