TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Musikk - trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #387016  av Tribalti
 
Vinnie Paz - End of days, er nok favoritten min for tiden. EKTE hip-hop. :twisted:

 #387044  av Drafter
 
Tribalti skrev:Vinnie Paz - End of days, er nok favoritten min for tiden. EKTE hip-hop. :twisted:

så sant så sant :lol:
 #387096  av Drafter
 
celicat23 skrev:Chill... mos def - kalifornia
hører bare på sånn stein musikk du eller? :D
 #387106  av ArildM
 
"stein" musikk funker :wink: Mye av det Marius har anbefalt har havnet på musikklistene mine, selv om jeg ikke røyker :wink:
Vinnie Paz har mye rått forresten 8)
 #387135  av celicat23
 
Hører på mye forskjellig, helt etter humøret. Det er digg å skru av alt lyset og lene seg tilbake med en drink (eller to) og noen tunes...

Beanie Siegel - feel it in the air


Air - Le Soleil Est Près De Moi (DefconOne-Remix)


Eller hvis det er mus i hus...

Trey Songz - Wonder woman


G-Unit - Wanna Get To Know Ya


Hvis jeg sitter å redigerer bilder så hører jeg ofte på noe dance/trance...

Tritonal - Lifted (Mat Zo Remix)


osv osv....
 #387296  av celicat23
 
Litt mer gammelt rask....

Chicane - Saltwater


Future sound of london - Cascade


En liten skjeldenhet (?) Gabrielle - rise (matt darey mix)

(fant desverre ingen bedre kvalitet)

Paul van Dyk VS Rachel McFarlane - Found an angel
 #387301  av Drafter
 
celicat23 skrev:Hører på mye forskjellig, helt etter humøret. Det er digg å skru av alt lyset og lene seg tilbake med en drink (eller to) og noen tunes...

Beanie Siegel - feel it in the air


Air - Le Soleil Est Près De Moi (DefconOne-Remix)


Eller hvis det er mus i hus...

Trey Songz - Wonder woman


G-Unit - Wanna Get To Know Ya


Hvis jeg sitter å redigerer bilder så hører jeg ofte på noe dance/trance...

Tritonal - Lifted (Mat Zo Remix)


osv osv....
Den lifted sangen var ganske chill :)
Men hva bruker dere av nedlastningsprog?
Brukte limewire før (ja det suger, fikk virus)
De sangene jeg ikke finner andre steder enn youtube, pleier jeg å bare bruke sånn converter..
Mye lettere og.. Synes egentlig det er ganske bra kvalitet selvom man bruker det jeg?
Mange som mener det motsatte, ikke at jeg hører noen forskjell.
 #387562  av john_e
 
Tribalti skrev:Vinnie Paz - End of days, er nok favoritten min for tiden. EKTE hip-hop. :twisted:

Damn, den likte jeg 8)
 #387619  av inzane2012
 
så mye suppemusikk her mann :) får gi litt balanse jeg da :)

begynne med litt Steve Vai
[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

og ikke minst, en av di vakreste instrumental låtene lagd, den feel'n denne mannen har på gitar kan ikke læres...
[youtube][/youtube]

og btw, JADA, jeg er fullstendig klar over at fyren ser ut som han er dradd ut av 80 tallet, men som ha sa selv i ett intervju, så har han den stilen rett og slett for di han kan ;)

og litt av mitt aller største favoritt band, Dream Theater, gutta som gjennoppliva progrocken
[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

desverre så ligger en av deres mesterverk Home ute på røret i sin helet, men er ett mesterverk på 12min så BØR høres om du har interesse for prog ;)
 #387620  av inzane2012
 
Tribalti skrev:Vinnie Paz - End of days, er nok favoritten min for tiden. EKTE hip-hop. :twisted:

var bra fet beat på den, men herregud for en tekst, måtte bare le litt av en del av påstandene der der, skjelett på månen?? jaja, litt konspiratorisk tankegang har jo aldri skada noen ;)

en ting er jo å vere skeptisk til stat og regjering, men den der blei litt vel drastisk for meg ja...
 #387754  av ArildM
 
Dream Theater er helt fantastisk 8)
 #387807  av inzane2012
 
ArildM skrev:Dream Theater er helt fantastisk 8)
ikke sant :) har til og med DT tattis jeg :P tok den på klassetur i 10. i sverige :)
 #387808  av ArildM
 
En tattis man ikke trenger å angre på :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 59