TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Musikk - trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #388483  av inzane2012
 
tomrnk skrev:
inzane2012 skrev:
tomrnk skrev:Masse fet musikk=D
Regner med jeg får pepper for denne :oops: Men er det mulig og høre denne uten at smilet kommer frem :D ??
fiksa linken din jeg :)



Det gjorde du rett i :D
Ikke noe datageni her.. er på et klipp og lim stadie :D
klipp og lim funka fint det :) eneste du trenger å gjøre er å trykke på Youtube knappen når du skriver innlegget ditt, så legger du linken inn mellom boksene, så får du opp videoen her :P
 #388876  av Scotty
 
Hører på nesten alle type sjangere, så lenge musikken er god! Kan veksle fra rock, elektronica, indie, hip hop, rap, chillout, house, dubstep, alternativ, osv. Det meste utenom death metal, country og hard dance mania. Så lenge sangen er chill og har en fet beat så er all good!

Begynner å lytte til banda som skal spille på Hove i år.. fått litt sansen for Big Boi; check it out (sjanger hip hop, chill, rap)






Litt aktuelle låter for tiden..
[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]
 #388885  av Drafter
 
De to første ble litt for mye kaffe bønner for min del......

Likte den siste da, Chris Cornell :P
Sist redigert av Scotty den 29 apr 2011 16:38, redigert 1 gang totalt. Begrunnelse: Ikke quote lange innlegg som er rett ovenfor. Takk.
 #388925  av Drafter
 
Scotty skrev:Tar ikke særlig høyde for hvilken hudfarge artisten har.. musikken som teller ;)

Liker du Audislave/Soundgarden?
[youtube][/youtube]
(rart den sangen ikke har flere views egentlig?) :roll:

[youtube][/youtube]
 #388945  av inzane2012
 
fiksa innlegget ditt jeg drafter :)

husk å bruk youtube knappen vist du skal linke til snutter derfra, blir så mye lettere da :)
 #389146  av tomrnk
 
[youtube][/youtube]

Noen som liker dubstep? Finner noe av det ganske bra :D
 #389159  av ArildM
 
Finnes faktisk en del bra dubstep ja :) Startet å høre på det i høst en gang, finnes etterhvert et par stilige sanger i den sjangeren også :)
 #389160  av ArildM
 
[youtube][/youtube]
Funker i bil med litt anlegg :)
 #389178  av tomrnk
 
Funker i bil med litt anlegg :)[/quote]

Funket på cerwin vega hjemme stereo og denne :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 59