TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Musikk - trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #464323  av ArildM
 
Samme her, den blir nok med på minnepennen i bilen etterhvert :mrgreen:
Morsomt at det er flere som er "oldschool" og liker å ha musikk på minnepenn i bil 8)
 #464324  av celicat23
 
Jeg har aldri helt kommet inn i streaming og liker fortsatt bedre å ha mp3 filer. Selv på pc'n, telefon og nettbrettet så går det bare i mp3. Bruker til og med winamp fortsatt :lol:
 #464325  av ArildM
 


Lenge siden jeg har brukt Winamp, men det bringer jaggu gode miner.
Husker alle visualiseringene, det megasvære Cervin Vega anlegget jeg hadde, og all den gode musikken 8)

Pi-hole gjør at gratisversjonen av spotify funker uten reklameavbrudd på Firefox i alle fall, så det er en grei sak her hjemme. Men i bilen er det lite annet enn Mp3 som funker, radio er bare klisje (hvorfor må radio rock spille Iron Maiden - Run to the hils hver gang jeg slår på???) og reklame, og streaming er ikke noe særlig (Youtube music som en del av Youtube vanced pakka på android er et greit gratis reklamefritt alternativ til spotify dog, men blir nesten aldri brukt det heller).
 #464343  av ArildM
 

:lol: 8)
 #464489  av ArildM
 
 #464501  av ArildM
 
 #464560  av ArildM
 
Tnx :mrgreen:
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 58