Jeg greide aldri å spinne med min før jeg byttet chlutch... Har riktig nok 215 dekk, men etter at jeg byttet chlutch har jeg faktisk opplevd å ha spunnet ufrivillig.. det var det første som skjedde når jeg skulle finne meg en luke på innfartsveien... var jo vant med helt ødelagt chlutch, så jeg ga på i 1 giret og kom i skade for å burne som bare juling... for å si det sånn, jeg tror bilen bak måtte ha ned vinduene for å lufte ut etterpå
Nå har jeg jo heller ikke som noe mål å drive å burne.. det sliter veldig på drivverk og dekk... og ettersom jeg akkurat har skiftet dekk på alle hjul så kjører jeg nå mer eller mindre som en prest

Blir forbikjørt støtt og stadig.. hehe..
Men jeg vil da tro at med ny chlutch så skal man greie å spinne med 235... Med tanke på hvor enkelt det er med 215 så kan jeg ikke se at et hopp opp til 235 skal utgjøre SÅ ekstrem forskjell... jeg tror det er chlutchen som gjør det.. Man kan kjøre med veldig slitt chlutch uten å være klar over det... da jeg først fikk min merket jeg ingenting gale ved den. Etter at jeg skiftet den skjønte jeg at den har vært dårlig helt siden jeg fikk bilen, og at bilen ble en helt annen og gjøre etter at jeg fikk ny
