Side 1 av 1

Tennplugg 3gen 3s-gte

Legg innLagt inn:10 mai 2011 15:17
av lasse
Enkelt og greit, sitter denso q22pr-u der nå, har kjøpt det de siste gangene jeg har bytta plugger også, pluggene ser helt fine ut selv etter 2 år/15000km men ser jo etter et kjapt google søk at det er helt andre plugger som hører hjemme der.
Motoren går forøvrig veldig pent, ingenting å utsette på gangen, effekten osv. Ellers er det vel litt basic trim, eksos, filter, 1,1bar og muligens kvassere kammer (som jeg vet om)

Skal jeg bare fortsette med disse pluggene? Prøvde for en stund siden ngk bkr7e, men det resulterte i litt lavere ladetrykk...

Re: Tennplugg 3gen 3s-gte

Legg innLagt inn:10 mai 2011 16:27
av bose
Ser vel ingen grunn til å "reparere" noe som fungerer ;)

Re: Tennplugg 3gen 3s-gte

Legg innLagt inn:11 mai 2011 06:47
av marlboro1310
er vel ingen kris om du ikke opplever noe unormalt\negativt. Jeg kjørte på Iridiumplugger på min gen3, relativt dyrt men kvalitet koster :wink: får dem rimelig fra statene.

Re: Tennplugg 3gen 3s-gte

Legg innLagt inn:11 mai 2011 12:56
av lasse
Nei er vel ikke noe å tenke på da, bare tenkte å høre om noen mente det var fyfy, hører jo skrekkeksempler om folk som kjører med feil type plugger der ting detter av og lager kvalm :shock:
Men da kjøper jeg ett sett nye, bare for å få det tipp topp.

Re: Tennplugg 3gen 3s-gte

Legg innLagt inn:15 mai 2011 21:14
av Drafter
lasse skrev:Nei er vel ikke noe å tenke på da, bare tenkte å høre om noen mente det var fyfy, hører jo skrekkeksempler om folk som kjører med feil type plugger der ting detter av og lager kvalm :shock:
Men da kjøper jeg ett sett nye, bare for å få det tipp topp.
viktigste er vel at det er riktig varm/kaldhetsgrad på pluggene..
har erfart både på 2hjuling og mr2 at det er ingenting igjen av tuppen på pluggen :roll:
at hele driten har knekt av/brent opp. flaks kalles det :lol: