TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Singelturbo kit - ebay!

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #392014  av avaasdf
 
Jeg har rasa motoren, så da tenkte jeg at jeg like så godt kunne sette på en singelturbo når jeg først har den ute..

Er det noen her som har noen erfaringer med billig-kit? (IKKE TING DERE HAR LEST PÃ… FORUM!) :)
Hvilket oppsett anbefaler dere? er HKS F-con virkelig så dårlig som mange skal ha det til?
 #392033  av turbomoen
 
Hadde aldrig ville ha hatt billig ebay singel turbo kit om du hadde slengt da etter meg
å betalt meg for å kjøre med det.
 #392036  av Scotty
 
Istedet for eBay kit.. kjøp det fra Driftmotion. http://store.driftmotion.com/static/i-2 ... rbokit.php

Hvorfor ønsker du ikke ting som er blitt lest på forumer? Du spør jo på et forum nå, og når du får svar så er det jo du som har lest deg frem til svar på forum selv. ;) Det er mange som poster erfaringer på forumer, og det er gull verdt det. Sikkert endel som har erfaring med Driftmotion kittet hvis man søker seg frem litt (f.eks på supraforums, supramania, etc).
 #392095  av thomas_ja27
 
Hei!

Kjører med driftmotion t60-1 kittet på min 2jz-gte, å er storfornøyd :-)
Kittet inneholder alt som skal til ;-)
kjører 1.1 i trykk med blitz access ECU.

Mvh.
 #392118  av Radial
 
Varmer i hjertet at Driftmotion-kitta funker såpass godt hos folk.... da har jeg god samvittighet til å handle mitt framtidige kitt derifra og ;)
 #392390  av TTM
 
Jeg har 67mm turbo kit'et fra driftmotion og er veldig fornøyd med det. Dette er jo en relativt stor turbo, men den spooler imponerende fort og har funket meget godt.
Men om du går for et slikt du og, anbefaler jeg deg å kjøpe bedre pakniger til turbo/manifold og manifold/topp. Dem som følger med er sånne porøse greier som du blåser sunn etter en stund.
 #392724  av TTM
 
Har vell fullt trykk ved 3500-4000 rpm, og den drar hardt hele veien. :D