TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gatebil 8.-10.juli pÃ¥ Rudskogen

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #392295  av Supramk3turbo
 
Jada, må jo bort å prøve nye banen en tur vettu :D
 #392319  av Mr_Storbrua
 
Må vel bort å kikke å lukte litt :)
 #392320  av Daniel HS
 
Har store planer om det ja! Håper å få på ny turbo og røde skilter på Carlosen den helgen... Men blir ikke noe kjøring på bane da...
 #392330  av celica_st185
 
Tenkte oss bortover med bil i år også og prøve den nye banen, men er redd det blir mye venting og køkjøring i påslippet siden mange kommer for å teste banen. Noen som vet hvordan det blir med camp i år, mulighet for å ligge på gocartbanen eller blir det oppe med det nye depoet?
 #392396  av chris
 
celica_st185 skrev:Tenkte oss bortover med bil i år også og prøve den nye banen, men er redd det blir mye venting og køkjøring i påslippet siden mange kommer for å teste banen. Noen som vet hvordan det blir med camp i år, mulighet for å ligge på gocartbanen eller blir det oppe med det nye depoet?
Campen blir der den alltid har vært, såvidt jeg har forstått?
 #392498  av JePe
 
Skal dit, og gleder meg!
Er jo noe man må få med seg hvert år, og det vil nok ikke bli noe dårligere i år vil jeg tro :D
 #392499  av ErikG
 
Jeg skal dit!!! Planer om Starlet på banen og stille ut Avensisen. Jeg drar ned torsdagen så satser på å få kjørt litt på morgenen på fredag før "alle" kommer. Håper bilen også går under 90db så får jeg kjørt på søndag i kirketia. Da er det få biler utpå og greit det når man er fersk på bane!

Vi er en stor gjeng som drar sammen og har pleid å ha camp på gokarten så spennende å se hvor vi skal stå i år.
 #392511  av Ã˜rjan
 
Detta blir knall :)
Skal nedover med s13 for å kjøre på bana.. så tar jeg sikkert med evo'n og.. Irriterendes med alle de jævla teknisk kontrollene rundt der.. Hadde det ikke vært for de hadde jeg kjørt supra uten tvil..
ErikG skrev:Jeg skal dit!!! Planer om Starlet på banen og stille ut Avensisen. Jeg drar ned torsdagen så satser på å få kjørt litt på morgenen på fredag før "alle" kommer. Håper bilen også går under 90db så får jeg kjørt på søndag i kirketia. Da er det få biler utpå og greit det når man er fersk på bane!

Vi er en stor gjeng som drar sammen og har pleid å ha camp på gokarten så spennende å se hvor vi skal stå i år.
Fredags morran er fint ja ;) men er faktisk litt folk uttpå allerede da..

På våler nå, så kjørte jeg i 1,5 time aleine under 90db på søndag, helt til jeg ble flagga for støy..
 #392541  av McLarren
 
Jeg skal nedover, uten tvil! :D

Noen som kan gi en førstegangsbesøkende litt info om hvordan man betaler seg inn? Kontant? Hvor mye? Hvordan man får slå camp ved go-kart banen? Og er det mye tyveri å sånt på campen? Vurderer å dra nedover med telt. :)