TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gatebil 8.-10.juli pÃ¥ Rudskogen

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #394858  av TrustNo1
 
Har ts-ogn noe felles sted å stå ? Jeg kommer sannsynligvis til å hovedsakelig stå med EMMA bilene da jeg skal delta der, men må jo ta turen innom ts-ogn også om det blir noe felles der :)
 #394962  av Fred
 
Har det blitt noen toyota parkering noe sted eller? Vurderer kanskje å kjøre inn imorgen, hvis det er plass og ikke alt for mye kø. Og vær. Vær er viktig!
 #394993  av McLarren
 
Var innom en tur idag, var ikke noe koslig sted å være tilskuer på, satt oppe ved skogen eller hva jeg skal si, mot baksida av banen, måtte gå gjennom myr og alt faenskap for å komme til banen, frister ikke å dra tilbake neste år. MEN, fikk sett noen kjente biler på banen, blandt andre Supra'ene til Aasbø, ErikG's Starlet og en Supra MKIII (grå med karbonpanser) på banen. Så også Celica'en med alle Castrol-merkene, desverre ikke på banen mens vi var der.

SÃ¥ kort fortalt, mye fete biler, men elendig ordning for tilskuere der vi var...
 #394994  av celicat23
 
Var stort sett ikke noe opplegg for tilskuere i det hele tatt... Skulle du komme deg til ett sted på banen så måtte du klatre og balansere på pukkstein. Håper de har tenkt til å gjøre noe med det, selv om jeg tviler. Var ikke lagt opp noe spesielt for publikum på gamle banen heller..
 #394997  av McLarren
 
Merka det ja, vart helt jævlig å gå gjennom alt langs langstrekka. Fult av tomflasker og søppel, lukta alkohol lang vei, og ble nesten kjørt ned av de som for rundt med bil der. Bør organiseres mye bedre etter min mening, og de som campa rett ved banen kunne funnet seg en plass lengre unna, så folk faktisk fikk sett noe av banen i det heletatt.
 #394998  av celicat23
 
Når jeg kom på morgenen så ble jeg møtt av minst 10st klart synlig berusede personer når jeg gikk til "gamle" depoet. Og når jeg kom frem til gamle depoet, så hadde noen lagt en fyr i stabilt sideleie for han hadde svimt av og spydd.. Som jeg regner med var alkohol relatert. Var bare på rudskogen i 3 timer, så fikk jeg egentlig nok. For dårlig opplegg for pulikum (lag en skikkelig sti rundt banen for svarte f...., og lag noen tribuner her og der!!) og for mye folk (noe som hadde vært mye bedre med noen tribuner rundt om kring så folk hadde spredd seg....). Og så svir det vel å innrømme at jeg syns det var bare for bråkete der, og jeg liker meg bedre på mindre treff :oops:
 #394999  av Ã˜rjan
 
Dårlig treff.. er jo bare kø overalt, umulig å få kjørt..
 #395000  av McLarren
 
Der er vi nok to, mindre treff, mindre bråk, og langt mye mindre fyll. Både jeg og dama mente tribuner hadde gjort seg. Vi var der ikke langt mere enn en time eller to trur jeg, halvparten av tida gikk med på å gå til og fra bilen. Til banen gikk vi gjennom skog, mark, gjørme og alt annet dritt, får så å balansere langs svære steiner osv for å komme helt frem, på tur tilbake var det, ifølge dama, sikkert 45km med bare motbakker, føltes sånn ut og. Så om jeg skal tilbake dit neste år krever jeg så å si tribuner for å være ærlig, og flere plasser man kan få kjøpt mat og drikke. :)
 #395001  av C.s91
 
Var endel kø og slikt, med været ble fantastisk i kjøretimene både i går og idag. Skal ikke klage skikkelig på servering og sånt. Opplevde det ikke dårlig, men kan ha vært heldig. Ventet aldri mer enn 5 min på mat eller drikke (burger/pizza). Det som skuffet mest var jo køen inn for å få parkert, og at de ikke sorterte biler som skulle helt opp, og biler som skulle til depot/show. Var også leit at folk ikke fikk kjøre pga for mange som ville utpå! Men det sier jo litt om størrelsen på treffet. Alt i alt er jeg kjempe solbrent, har ca 1000 bilder (for det meste toyotaer/japsebiler/babes), og den nye banen var en sann forbedring. Kjøringa for man ta på japsetreffet visst...
 #395085  av mr2storbrua
 
Var innom på dagstur i dag, og etter å ha lest denne tråden forestilte jeg meg at opplegget for publikum var elendig. Jeg har vært her noen år på rad nå, og jeg må si at det var akkurat som før, ikke værre slik som det nesten blir fremstilt her. Det var derimot noen positive ting. Reklameskiltene i breisladdsvingen er borte, slik at det er mulighet for publikum å fylle hele denne svingen. Denne er fyllt med pukk, altså hardt å sitte på, men dersom man legger steinene slik man vil ha de så er det tørt, rent og ikke så aller verst å sitte dersom man ikke har med stol. Testa ikke ut så mange andre plasser å kikke, men så ut som at svingen etter langsletta kan være en artig plass nå, tidligere syns jeg det bare var slaktern og breisladden som var actionfylte.

Litt usikker på hva planene for motorsenteret fremover er, men det er tross alt et steg igjen, slik at banen ikke er ferdig før neste år. Mulig at det kan bli litt mer publikumsvennlig da for de som er vandt til å gå på fortau :wink:
 #395234  av Toffern
 
Hva skjer med folk a??? Banen ja BANEN var ferdig bygd i starten på juli, trenger litt mer enn ett kvarter på og få opp tribuner og etc! Det blir også asfalt på det nye depoet, men dem er ikke ferdig rundt banen enda, skal fortsatt en del gravere og dumpere og styr rundt om, og dem ødelegger som kjent bare asfalt! Nye banen var grisemoro og kjøre på, og strekka bak ned mot angsten er helt sinsykt rask, jeg veit ikke hvor mye jeg hadde nedover der, men KRB hadde hatt 315 km/t med DKW sin!
Og angånde de nye reglene til gatebil, det er de pålagt av NBF og gjennomføre, for ellers gjelder fartsgrensene på banen som på vanlig vei, ekke så gøy og tusle rundt i 80 rundt der, da blir langslettene lange! Og at de tar en litt bedre teknisk skader vell ingen, bortsett fra de som ikke burde være på banen, gjorde hvertfall så jeg fikk bytta bremsevæske :P Jeg syns hvertfall det var ett knalltreff og gleder meg som en unge til september :D