TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nico's Mr2 mk2 prosjekt trÃ¥d

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #394038  av Nico_18
 
Raste gamle kassa, så måtte nok bestille en "ny" en altså brukt =) overhalte den med nye synkromatcher + alle lagre=)

Bilde

Bilde


Ps: denne prosjekt tråden kommer til å bli sånn frem og tilbake, med tanke på husker ikke alt i en rekkefølge=)


Motoren sammenskrudd på motorbukk=) har byttet ut deler på motor etter dette bilde å =)

Bilde
Noen syntes Lilla er "fag" liksom, jeg liker fargen=P pluss at planen med lakken på bilen er svart med lilla i seg

Da møttes jeg og Trustno1 for å høre på anlegget i bilen hans, sykeste noen gang også med tanke på i en mr2, råeste altså. så var jeg så heldig og kjøpe kassene med elementene i samme slenget ;P var vel ikke planen men ble slik, Bilde
 #394122  av 3rlend
 
Di subbene der passer rett under der uten noe som helst stor modifikasjon ? :P
Tenkte på å lage til noe slikt jeg også, men vil helst ha plass til targaen også :)
 #394130  av Nico_18
 
3rlend skrev:Di subbene der passer rett under der uten noe som helst stor modifikasjon ? :P
Tenkte på å lage til noe slikt jeg også, men vil helst ha plass til targaen også :)

følgte med de dekslene på sidene som var tilpasset, og tilpasset teppe til torpedoveggen bak setene følgte med, eneste som jeg må gjøre er å kappe vekk stålramma til de orginale høytalerboksene på gulvet, så passer de som en drøm:) han hadde egentlig ikke tenkt til å selge, men bøy litt mer enn han hadde beregna tenker jeg, kl halv ett i natt begynte vi og skru ut av bilen hans =P
 #394164  av TrustNo1
 
Hehe, hadde ikke forventet å kjøre hjem uten sub i går gitt :P

Forventer å se noe bilder fra no heftig stereoprosjekt her etterhvert :)


Dersom du vil ofre litt setevandring (blir ikke snakk om mye, ett hakk tipper jeg), så er det også mulig å feste noen kroker på kassene slik at du kan ha targaen bak setet. Så spørsmålet er hvor langt tilbake du sitter.

Men targaene smetter fint i bagasjen da :)
 #394174  av Nico_18
 
TrustNo1 skrev:Hehe, hadde ikke forventet å kjøre hjem uten sub i går gitt :P

Forventer å se noe bilder fra no heftig stereoprosjekt her etterhvert :)


Dersom du vil ofre litt setevandring (blir ikke snakk om mye, ett hakk tipper jeg), så er det også mulig å feste noen kroker på kassene slik at du kan ha targaen bak setet. Så spørsmålet er hvor langt tilbake du sitter.

Men targaene smetter fint i bagasjen da :)

hehe, vant til å ha de i bagasjen, med tanke på de gamle kassene jeg hadde bak setene før;)
 #394329  av Nico_18
 
Bilde av Baklampene med midtplata
Bilde


fjerna antenna, sveisa igjen hullet og sparklet=)
Bilde


HAHA, Jeg måtta finne på en litt bisarr løsning med tanke på at jeg lå under bilen når jeg brukte 20 L tynner for å renske gulvet helt før ny grunning, lakkering og tectyl skulle på =) haha
Bilde


Ut å sandblåse litt deler vel. tok en evighet med tanke på hvor mye deler som skulle bli sandblåst:
Bilde


Litt offtopic, deler fra usa kom så måtte montere på litt deler på hyundaien ;)
Bilde

Tatt ut motor og girkasse på passaten min som selges i deler, altså hele bilen selges i deler=) 1,8T;) send meg en pm hvis intressert i noen deler=)
Bilde