TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Finne ny frontfanger. Nettsider etc, hjelp?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #394742  av loft

Hei, har siden i vinter kjørt med sprekt fronfanger, ikke noe big deal men tenkte jeg sku få tak i ny fanger før jeg rekker å selge bilen.
Det er en toyota celica turbo 4WD (Carlos sainz) 1992mod. Hvor får jeg tak billigst orginalfanger?
Virkelig satt pris på å få bytta dissene delene da jeg vil selge bilen så perfekt som jeg klarer :)
Sist redigert av loft den 03 jul 2011 09:30, redigert 1 gang totalt.
 #394744  av loft

OG så har jeg ett virkelig problem. Hvem har vell ikke hatt det litt moro med sin CS om vintern. Vell jeg var så uheldig at den dagen jeg kom borti en snøhaug hadde det klart å blitt isklomper inni og da knakk denne delen:
Hjelp til å finne denne
Hjelp til å finne denne
52119-20929_2.jpg (130.8 kiB) Vist 3512 ganger
jeg vet det er utrolig mange flinke folk der ute som vet mye rart, ingen som kan prøve å hjelpe meg å finne denne? Har problemer med å finne=/
 #394746  av loft

Dyrere enn en ny jo :O
 #394754  av loft

Haugrud skrev:Fensport har frontfanger...den karbonlisten du har knekt, får du hos Toyota..smådyr, men de har den hvertfall!
Sikker? sist jeg sjekka fantes den ikke lengere=/ men må prøve å ringe på nytt og høre!:))

Var ute og kjørte litt, fant bilopphuggeri som KANSKJE har noen deler..hope so!
 #394759  av loft

Drafter skrev:Egentlig litt synd at det ikke er flere som bruker enten nbfbildeler.no eller bildelsbasen.se
ligger VELDIG mye billig der..
Takk takk, fant kanskje noe håp på den karbonlista i sverige!=)
 #394782  av loft

Haugrud skrev:ja, jeg hilste på et autovern ifjor, og da var det nå ikke noe stress å få tak i:)
Flott! ^^ (ikke at du traff autovernet men at de har den karbonlista)
 #394783  av Drafter

loft skrev:
Drafter skrev:Egentlig litt synd at det ikke er flere som bruker enten nbfbildeler.no eller bildelsbasen.se
ligger VELDIG mye billig der..
Takk takk, fant kanskje noe håp på den karbonlista i sverige!=)
Forventer å bli tilbakebetalt på et vis.... :roll:

:mrgreen: