Side 1 av 1

Impedanse på dyser vs ECU - Helt feil?

Legg innLagt inn:24 jul 2011 13:28
av MR2i
Tenkte å montere Emeralden i dag for å se om jeg får startet opp den.

De originale dysene er lavohmige.
Emeralden skal ha høyohmige.

Problemet er at det burde vært resistor pack på bilen, men det klarer jeg ikke å finne. Skulle sitte på rammen for batterikassen.

Sitat Woodsport:
Kode: Velg alt
For a start a Mk1a ECU uses high impedance injectors, a Mk1b uses low imp with a resistor pack, so for that reason alone you can't interchange them, but i am sure there are other reasons too.

89661-17030 (small case size ECU) as fitted to the mk1a MR2
89661-17070 (regular case size) as per fitted to crossover mk1b
89661-17140 (regular case size) as per fitted to later mk1b 
 
Dette stemmer ikke i mitt henseende. Jeg har 89661-17030 med lavohmige dyser og ingen resistor pack (?)

Noen som har vært borti dette? Prøver å finne svar på google men....

Re: Impedanse på dyser vs ECU

Legg innLagt inn:25 jul 2011 01:07
av MR2i
Første innlegg er endret da ny info har blitt lagt til..