TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Storbrua's GT4

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #398595  av Mr_Storbrua
 
Da har jeg vært å henta celica'n som stod hos MOTORSPORTHUSET :) Nei... Ikke Castrol celica'n... :lol:

Planen er motorbytte til helgen som kommer, trenger en CT26 turbo om noen har en brukenes liggende å støve.

Har litt planer for den motoren som nå står i litt seinere.. Trenger litt påfyll på konto'n først :) Kommer mer om dette seinere..

Her er hvertfall litt bilder av nyervervelsen..
Vedlegg
Celica gt4
Celica gt4
IMG042.jpg (204.08 kiB) Vist 2447 ganger
Bilene mine.. GT4 og Nissan Patrol på 35"..
Bilene mine.. GT4 og Nissan Patrol på 35"..
IMG043.jpg (215.02 kiB) Vist 2447 ganger
MR2_Storbrua som er på bildet her. Han var med bort å hentet bilen.
MR2_Storbrua som er på bildet her. Han var med bort å hentet bilen.
IMG044.jpg (200.36 kiB) Vist 2447 ganger
IMG045.jpg
IMG045.jpg (173.82 kiB) Vist 2447 ganger
IMG046.jpg
IMG046.jpg (153.15 kiB) Vist 2447 ganger
 #398603  av Daniel HS
 
Se der ja! Grattis med konge bil! Kommer til å få det myyye morro!

FÃ¥r CT26 hos Fensport, stage 0, 1, 2, og 3 ;)
 #398612  av EXS
 
tøff bil, noen planer for lakken mtp at du er lakkerer?
 #398620  av Mr_Storbrua
 
Daniel HS skrev:Se der ja! Grattis med konge bil! Kommer til å få det myyye morro!

FÃ¥r CT26 hos Fensport, stage 0, 1, 2, og 3 ;)
Takk for det :) Hadde håpt på å få tak i en brukt turbo, da jeg ikke har planer om å kjøre så alt for lenge med den turbo'n.


EXS skrev:tøff bil, noen planer for lakken mtp at du er lakkerer?
Foreløpig skal jeg bare få den kjørbar, så blir det vel helst bare valsing av hjulbuer, å lakke bakskjermene. Syns bilen kler denne fargen veldig bra, så tviler på at jeg gjør så mye ut av det, liker igrunn at den ser litt anonym ut.
 #398645  av Mr_Storbrua
 
Er dette en grei turbo å kjøpe? Litt sideveis slakk, men ikke opp og ned..

Eller er der noen som har tips til andre ct26'er? Koste minst mulig, da jeg ikke skal bruke denne motoren så veldig lenge..

Edit: her kommer linken :lol: http://www.ebay.com/itm/CT26-TURBO-FITS ... 7928048338
 #398651  av MOTORSPORTHUSET
 
hei jeg snakket litt med han som hadde den ekstra motoren.
det er ikke sikker den turboen er så gal likevel. at du kan kjøre med den.

tror kun den ryker litt blått ikke så mye. så prøve det og kjør med den. :D :D :D
 #398654  av Mr_Storbrua
 
Flott.. da prøver jeg den. :) hadde jo vært utrolig greit :)
 #398668  av lasse
 
Grattis med artig bil! Var lenge i tenkeboksen ang denne bilen selv, men tror jeg har blitt litt for fornuftig på mine eldre dager...
 #398669  av Mr_Storbrua
 
Har hatt lyst på sånnen lenge.. så når bilen var såpass billig så slo jeg til.. Kommer til å bruke mye penger på ny motor til denne etterhvert, så derfor litt greit at selve bilen ikke var så dyr.

Tenkte mye på denne selv i.o.m at blant anna du var interessert :) Håper jeg klarer å skifte motoren til helga, så bilen blir kjørbar :)

Skal prøve å få tatt så mye bilder som mulig, av alt jeg gjør med bilen. Så der kan bli litt liv i tråden :) Er jo morro når det kommer kommentarer på det jeg gjør :)
 #398672  av Mr_Storbrua
 
Noen som har forslag, gjerne med link, til boostcontroller, og turbotimer...
 #398689  av Daniel HS
 
Boostcontroller, er veeeeldig fornøyd med min HKS EVC 4. De nyere er sikkert enda bedre. Har en kompis med Cossie, han kjører GReddy, han er ikke fornøyd..
 #398690  av Mr_Storbrua
 
Link?
 #398692  av Daniel HS
 
Bare å søke på Ebay eller noe, jeg har ikke noe eksakt link, kjøpte den av James her på forumet...
 #398696  av Mr_Storbrua
 
Fikk tips av MR2_Storbrua...

http://www.twosrus.com/catalog/product_ ... cts_id=665 Turbotimeren..

Så legger jeg ut en link om jeg finner den du har.. Kan jo være greit for andre kanskje..
 #398804  av Mr_Storbrua
 
Har også lyst på dumpventil. Har da lyst på sånnen som lager omtrent samme lyd som det er i rallybilene.. som plystrer, å ikke dumper.. Noen som skjønner hva jeg mener, å har tips til hvor jeg finner det?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10