TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Storbrua's GT4

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #400360  av Mr_Storbrua
 
Får satse på det :) men skjønner jo at dette blir dyrt :) hehe.. får se hvor mye jeg kan få spart opp i løpet av ett år.. Takket være deg Erlend, så sparer jeg jo 10K hvertfall :)
 #400374  av 3rlend
 
Haha, skulle akkurat til å si det :D
Det som er litt kult er at det virker som at du har samme planene som meg motormessig:D
 #400379  av Mr_Storbrua
 
Morro det da.. Dabegynner det fort å bli noen bøse 3sgte'r.. eller blir vel igrunn 5s da..
 #400391  av 3rlend
 
5s er steget over meg, mine planer er 3s med gt30
Anyways,ser fram til å følge med :)
 #400396  av Mr_Storbrua
 
Aha.. Hvor mye har du planer om å hente ut da?
 #400398  av 3rlend
 
har ikke bestemt meg, nok til at alle audi eiere her senker testosteron nivået noe :)
har sett for meg rundt 400 i motor en vakker dag, om jeg ikke går lei å heller kjøper en supra :P
 #400400  av Mr_Storbrua
 
Aha. Ja, godt å få satt de på plass :) Er det 3.gen du har?
 #400406  av 3rlend
 
Nei er nok bare en kjedelig 2.gen.
Men dollaren er jo så lav nå:D
 #400407  av Mr_Storbrua
 
Ja, samme her.. men som du sier, så er dollaren lav :)
 #400632  av Mr_Storbrua
 
Da har min bror vært på posten for meg, å hentet fmic for meg.

Takk til defcon for hyggelig kjapp å grei handel :)

Spørs når jeg får montert den, for har litt mye å styre med nå. Regner med det tar litt tid å montere, og at det knekkes litt skruer når frontfangeren skal av.

I morra eller lørdag blir vel dumpventil bestilt, av type greddy type rs. Bestiller vel også en manuel boostcontroller, så jeg kan se om det er turboen som ikke orker mer enn 0,4 bar eller om det er noe anna feil. Mulig wastegaten på turboen som henger, at det er derfor kanskje. Har uansett mottatt overhalingskit til ct26, så kanskje jeg kan få prøvd å overhale den andre turboen jeg har liggende.

Skal prøve ¨å få tatt litt bilder av fmic montering. Men får den nok ikke up'n running med en gang, for her er nok ikke nok rør og bend riktig enda.
 #400663  av Mr_Storbrua
 
Da har jeg fått bestilt meg en greddy type rs dumpventil, og manuell boostcontroller.

Har forresten bestilt cd spiller også. er litt kjedelig å kjøre uten musikk.. men overraskende greit igrunn.

Blei en pioneer sak.. husker ikke nøyaktig hva den het.
 #400876  av Mr_Storbrua
 
Da var boostcontroller montert, å kjører 0,8 ladetrykk, over det så fuelcut'a den..

Nye planer for bilen blir å trimme litt på den motoren som står i, men prøve å bruke deler som kan brukes om igjen i grom motoren :)
 #400908  av Mr_Storbrua
 
Ja, er vel kanskje dags for litt bilder ja.. skal se om ikke jeg kan få tatt noen en dag :)
 #400930  av Andrepedersen
 
Må få bilder :) også må du lage til en skikkelig 123guide for montering av fmic på celica :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10