TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Storbrua's GT4

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #400936  av Mr_Storbrua
 
Skal prøve å huske å få med kamera når den skal monteres.. regner ikke jeg får det ferdig på 123, for har nok ikke nok rør og bend..
 #401220  av Mr_Storbrua
 
Da har jeg mottatt dumpventil. Vet ikke helt når jeg skal få tid til å montere dette, men må nok ta det litt å litt.

Har også bestilt meg FCD fra twos r'us. Regner med den kommer til uka. Da blir det å montere den, for å lade litt mer.

Har også fått montert spilleren, men sliter med noe tull med strømmen. Den har ikke memory, så tror bare jeg legger opp en ny kabel, er masse jalla greier inni der.. Blir vel til at jeg legger opp nye ledninger til høytalerene også, eventuelt nye høytalere også med tiden.. Men motor er første pri..


Noen som vet hvor jeg kan kjøpe nye motorfester? Utenom Toyota altså.. Kommer på ca 1500 for både foran og bak på jobb, men hadde håpt på å kunne kanskje få enda billigere en anna plass..
 #401244  av Mr_Storbrua
 
Var det jeg også tenkte, for jeg har sett de. Men er kanskje ikke anna enn originalt å få tak i da, om man ikke vil ha poly altså..
 #401255  av 3rlend
 
Søskenbarnet mitt hadde problemer med at han rev motorfester hele tiden. Dette var da en 245 turbo :p
Uansett, han kjørte ned til brio, kjøpte et sett med hockeypucker.
Borret hull i dem å monterte. Funker som faen!
Men det vibrerte ekstremt. Så han skar to skiver som han la på hver side av motorfestet.
Da ble det bra synes jeg.
Tipset en kompis i golf 3 diesel om å gjøre det samme å det funket for han å.
Ã… billig var det:)
Å nå får jeg ikke til å :evil: redigere med denne dritt tlf, Anyways an skjærte da de to skivene fra de gamle motorfestene!
 #401313  av MOTORSPORTHUSET
 
jeg vil annbefale og bruke orginale motorfester.
for og spare både blokk og girkasse++++
di er jo kjempegode!? jeg har alt org og skal forsette med det!

men i understell derimot :twisted:
 #401332  av Mr_Storbrua
 
Hehe. Ja, har også lyst til å bruke originalt, bare lurte på om de var å finne litt billigere enn på jobb. Men ser dårlig ut. Er jo ikke de verste prisene jeg har vært borti da, kommer seg på ca 1500 for foran og bak.
 #401335  av Andrepedersen
 
Toyota er meget overprisa..
Skulle ha meg nye pakninger til dørerne helt til jeg sjekka opp prisen..

Begge sider inkl mva koster ca 3500kr.. :p
 #401341  av Mr_Storbrua
 
Hvilke andre plasser har du sjekka pris da?
 #401345  av Andrepedersen
 
Mr_Storbrua skrev:Hvilke andre plasser har du sjekka pris da?

Er det noen andre plasser å få tak i slike deler til denne bilen da ?
 #401347  av Mr_Storbrua
 
Vet ikke.. Er jo ganske ny på celica selv, men tror min bror fikk tak i lister til sin mr2 en anna plass. Men om det ikke finns andre plasser, så er det jo ikke så rart om de koster litt :)
 #401351  av mr2storbrua
 
Jeg kjøpte lister til MR2'en fra twosrus, var en del å spare på det. Disse var vel egentlig bare kjøpt inn i store kvanta fra Toyota USA, så regner med at det kan være en del å spare bare på å kjøpe originalt fra utlandet. Har du sjekka ebay? Evt. kan du høre med David hos twosrus om han har planer om å få det i sortimentet... Kommer stadig noe nytt der :)
 #401353  av Andrepedersen
 
Okei.. Sjekka litt på ebay iste og twosrus, uten hell :(
Vet ikke om så mange andre plasser å lete, så får nokk bare kjøre med di gamle en stund til, før jeg må bite i det sure eplet :(
 #402103  av Mr_Storbrua
 
Er dette noe å satse på mens man venter på motorbygg? http://www.koracing.net/viewproduct.php ... roduct=105

2,5" downpipe. Så blir det å montere bredbåndslambda, for å følge med på a/f. Blir vel da eventuelt å bytte turbo (har overhalt den andre turbo'n nå) montere fmic og dump, fcd å opp på 1 bar ladetrykk. Kjøre litt med 0,6, bare for å se ann turbo'n litt.
 #402111  av Andrepedersen
 
Mr_Storbrua skrev:Er dette noe å satse på mens man venter på motorbygg? http://www.koracing.net/viewproduct.php ... roduct=105

2,5" downpipe. Så blir det å montere bredbåndslambda, for å følge med på a/f. Blir vel da eventuelt å bytte turbo (har overhalt den andre turbo'n nå) montere fmic og dump, fcd å opp på 1 bar ladetrykk. Kjøre litt med 0,6, bare for å se ann turbo'n litt.

Kjøpte autobahn88 3" dp, strålende fornøyd og kvaliteten er super.. :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10