TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • -95 Toyota MR-2 Turbo

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #399191  av McLarren
 
Så den hvite passere Toyota Trondheim idag, så lekker ut :)
 #399201  av Ocean Walley
 
McLarren skrev:Så den hvite passere Toyota Trondheim idag, så lekker ut :)
Takk takk :) Det er da bruks-bilen min det ;) Min mor faktisk som lånte den for å handle litt :!:
 #399216  av McLarren
 
Ocean Walley skrev:
McLarren skrev:Så den hvite passere Toyota Trondheim idag, så lekker ut :)
Takk takk :) Det er da bruks-bilen min det ;) Min mor faktisk som lånte den for å handle litt :!:
Er vell ikke noe shopping bil det :lol:
Holder du til i Trondheim eller? :D
 #399263  av Ocean Walley
 
Takk takk :) Det er da bruks-bilen min det ;) Min mor faktisk som lånte den for å handle litt :!:
Er vell ikke noe shopping bil det :lol:
Holder du til i Trondheim eller? :D
Hehe, jooda :wink: Den fungere til det meste! Har fundert på hvordan jeg kan lage ski-stativ til den til vinteren :o
Bilen holder til i Trondheim ja. Står trygt og godt i garasjen til foreldrene mine mens jeg tjenestegjør i afghanistan for tiden. Nå er jeg hjemme en tur på ferie bare å fyker ned igjen i morgen.
Vet ikke om jeg gidder å lage noe prosjekttråd på den, men jeg kan love deg at den blir tatt veldig godt vare på (selv om den var ganske skitten i dag og at jeg bruker den på vinteren) og kommer til å få ei fin spec-liste etterhvert!
Vedlegg
DSC06031 1.jpg
DSC06031 1.jpg (703.33 kiB) Vist 1683 ganger
 #399968  av Ocean Walley
 
Fikk spennende nyheter på mail fra Japanese Cars i dag!
Bilen fra Japan har kommet til Norge :D
Da er det ekstra kult å vite at jeg ikke skal til Norge før i desember...

Leter fortsatt etter en god verkstedplass å leie...
 #401263  av Ocean Walley
 
hmm.. nå har det vært stille lenge på tråden min. Grunnen er rett og slett fordi jeg fortsatt er i utlandet.
Eneste nye er at donor-bilen fra Japan er hentet hos Japanese cars og fraktet til Trivelige Trøndelag :)
Takk for hjelpa til Far :D

Kjenner det klør i hendene på å få komme igang!!
 #403165  av Ocean Walley
 
DA er jeg endelig på vei hjem til Norge :D
Ser ut til at verkstedplass er i boks. Er meninga at jeg sammen med en gjeng skal sette i stand et gammelt fjøs til verksted. Med rydding, avretting og maling kommer en vell langt. Forhåpentligvis tar det ikke så lang tid før jeg ka sette inn begge bilene der. Bilen fra Japan blir holdt komplett og brukt på prøveskilt til chassiet er klart. Og det tar ei stund vil jeg tro! Strippes, modifiseres, breddes, sveist fia godkjent bur ++.
Kommer jeg i gang, så blir tråden oppdatert oftere og med forhåpentligvis mer spennende nytt og fremgang :wink:
 #403166  av McLarren
 
MÃ¥ gi lyd fra deg hvor du holder til da, kan sikkert stikke innom en gang :)
 #403167  av mr292
 
Jeg har også verkstedplass som kan leies(min mor), 2 store manuelle porter, plass til ca 6 biler+ inne. stort gammelt fungerende kompressoranlegg ferdig, men ikke løftebukk.
utenfor portene er det smøregrav som er disponibel (under tak), under dette taket er det også plass til 4-5 biler, samt at det er disponibelt uteareal for ca 10 biler.
Kart
over trondheimsfjorden.
byggvarmer og varmepumpe er varmekilder for innendørs.

billig utleie, ca 4.500+strøm

er du interessert kan jeg sikkert ta noen bilder til helga.
er også ett lite kontor og bad som hørertil, samt et bakrom på ca 20m2 for oppbevaring av f.eks dekk og annet "rot"
 #403172  av Ocean Walley
 
mr292 skrev:Jeg har også verkstedplass som kan leies(min mor), 2 store manuelle porter, plass til ca 6 biler+ inne. stort gammelt fungerende kompressoranlegg ferdig, men ikke løftebukk.
utenfor portene er det smøregrav som er disponibel (under tak), under dette taket er det også plass til 4-5 biler, samt at det er disponibelt uteareal for ca 10 biler.
Kart
over trondheimsfjorden.
byggvarmer og varmepumpe er varmekilder for innendørs.

billig utleie, ca 4.500+strøm

er du interessert kan jeg sikkert ta noen bilder til helga.
er også ett lite kontor og bad som hørertil, samt et bakrom på ca 20m2 for oppbevaring av f.eks dekk og annet "rot"
Se der ja:) Det kan jo være et godt alternativ. Jeg har ikke skrevet noe kontrakt eller noe på det fjøset.
Hadde vært konge om du kunne tatt noen bilder ja! Litt synd det er på "feil" side av fjorden, men er plassen bra trenger det jo ikke være noe hindring. Går jo fint an å ha en madrass og være der i helgene evt :wink:
Jeg ønsker plass for 2 biler. 1 for langtid og 1 "parkering"for komplett bil.

Btw, er dette du jeg møtte så vidt utenfor Toyota hell bil i trondheim tidlig i høst?
 #403173  av Ocean Walley
 
McLarren skrev:MÃ¥ gi lyd fra deg hvor du holder til da, kan sikkert stikke innom en gang :)
Det går an :)
Hvor holder du til?
 #403187  av McLarren
 
Ocean Walley skrev:
McLarren skrev:MÃ¥ gi lyd fra deg hvor du holder til da, kan sikkert stikke innom en gang :)
Det går an :)
Hvor holder du til?
Holder til i Trondhem, og jobber på Toyota som han Mr292 over her nevnte :)
 #403212  av Ocean Walley
 
mr292 skrev:heisann, tenkte slettes ikke over at den hvite bilen var prikk lik din :P
var meg ja, kjørte ikke min mr2 da, men en som var inne til div småfix.
er lærling, bilen min sto på parkeringsplassen :)

jeg hadde foresten 2 par ski på taket sist vinter, brukte Slike, magnetisk som settes på taket. litt lite "anleggsflate" på taket foran targaen da. men funka fint for min del.
Ja, stemmer det. Jeg var nedom parkeringsplassen å tok en liten titt på din også..

Ja, det er slike jeg tenkte å skaffe. Hadde du begge på taket, eller en av magnetene ned på bakluka/spoiler?
Jeg kommer til å bo på Rena der jeg har jobben min. Og når jeg står ofte på ski, så er det jo greit å få de ed seg på en sikker måte uten å ødelegge noe heller. Men får se på det. er fortsatt ei uke til jeg kommer til Norge. Har bare sarta så vidt på veien hjem :wink: