TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Petter's IS200 *SOLGT*

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #420413  av SupraJensen
 
NarotiC skrev:Takker for det alle sammen :D

Ble meget fornøyd selv med nyfronten, men vurderer å bytte ut grillen.
Tiden vil vise.....
Hvilken grill skal du ha da? må si at jeg liker stilen på hele bilen 8) hvordan blir det med den fargen du skal ha på sommerfelgene? funnet en kode? :P

Og hvor har du kjøpt dem hovedlyktene ifra? IS300? OEM xenon? :twisted:
 #421462  av SupraJensen
 
NarotiC skrev: Har Eagle eye IS300 lykte med svart innmat. D2S/R nærlys og HB3 langlys.
OK hvordan er lys bilde og utbytte på disse lyktene? og hva sier BT evt PKK til at dem er ifra IS300? har du kobla bort dem der devil eyesan? og va d mye modifikasjon for å få dem til å passe? for æ vurdere å handle mæ sånne bare i sport edition (black crome OEM)
 #421463  av NarotiC
 
SupraJensen skrev: OK hvordan er lys bilde og utbytte på disse lyktene? og hva sier BT evt PKK til at dem er ifra IS300? har du kobla bort dem der devil eyesan? og va d mye modifikasjon for å få dem til å passe? for æ vurdere å handle mæ sånne bare i sport edition (black crome OEM)
Va ikkje nå svakere lys med de her og mye bedre lysbilde enn det va med oem halogen løkte med xenon i. Har ikkje blitt stoppa med de her og gikk gjennom pkk uten nå stress. Må kappes litt før å få dem inn ja, men bortsett fra det passe dem bra. Veit ikkje ka du meine med devil eyes ?
 #421465  av ArildM
 
Mean machine :D
 #424581  av NarotiC
 
Da va altezza grill ankommet og klar te sommarn.


Altezza embleme så litt jalla ut og trur ikkje han som har limt det sammen har vært heilt edru :lol:


Men hadde jo uansett bestilt OEM Altezza emblem som passa perfekt og ser litt bedre ut 8)
 #424583  av Holger
 
Den grillen gjør seg godt! Monterte akkurat lik på min :) oem emblemet koster nesten like mye som hele grillen, hehe
 #424588  av Drafter
 
Andrepedersen skrev:Den råeste is200'en jeg har sett i norge :)
hvordan motor står i denne ?
da har du ikke sett shs performance sin i såfall.

fin bil :wink:
 #425039  av NarotiC
 
Holger skrev:Den grillen gjør seg godt! Monterte akkurat lik på min :) oem emblemet koster nesten like mye som hele grillen, hehe
Har trua på grilln ja :D Kossn emblem har du på din ?
Drafter skrev: da har du ikke sett shs performance sin i såfall.

fin bil :wink:
Ja den har et par hakk kvassere motor i hvertfall :lol:
 #425045  av ArildM
 
Ser sint ut :mrgreen:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10