TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Petter's IS200 *SOLGT*

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #428448  av NarotiC
 
Toyota-mr2 skrev:Litt tilpassing må på regnes, den var litt lang i hvert hjørne, så må korte den inn litt. Tenkte jeg skulle begynne å ta karosseriet på min til uka, så tilpasser leppa da, burde ikke være noe hokus pokus :)
Det blir bra. Leppa mi passa rett på sia eg gikk før IS300 fanger :D
 #428475  av Toyota-mr2
 
NarotiC skrev:
Toyota-mr2 skrev:Litt tilpassing må på regnes, den var litt lang i hvert hjørne, så må korte den inn litt. Tenkte jeg skulle begynne å ta karosseriet på min til uka, så tilpasser leppa da, burde ikke være noe hokus pokus :)
Det blir bra. Leppa mi passa rett på sia eg gikk før IS300 fanger :D
Vurderte det litt jeg også, men falt på å spare litt penger å heller tilpasse litt, like greit når jeg kan gjøre alt selv på jobben :)
 #429575  av ArildM
 
Nice 8)
 #429761  av Holger
 
Blir bare bedre og bedre! :) hvilken felger skal du ha?
 #430401  av ArildM
 
Så bilen din live på Mo, så like perfekt ut i virkeligheta som på bildene 8)
 #430443  av Emil_L
 
Ser bra ut! Syns dog den gamle fangeren med leppe så bedre ut, men det er min mening, liker ikke helt de fangerene som kan minne om snøplog! :mrgreen:

Helværst IS hvertfall, perfect fitment! (Y)
 #430446  av Emil_L
 
Ser bra ut! Syns dog den gamle fangeren med leppe så bedre ut, men det er min mening, liker ikke helt de fangerene som kan minne om snøplog! :mrgreen:

Helværst IS hvertfall, perfect fitment! (Y)
 #430533  av NarotiC
 
ArildM skrev:Så bilen din live på Mo, så like perfekt ut i virkeligheta som på bildene 8)
Takk før det :D

Vegvesenet og UP va å enig :roll: Men som han i UP sa "Det som e tøft e som regel ikkje lov"
Så blei mangellapp på fredag fra Vegvesenet og avriving av soting på løktn framme på lørdag etter ønske fra UP :lol:
Og det blei selvfølgelig dokumentert av kompisen min.


Så idag har man vært innom Vegvesenet og fått alt på det tørre igjen.
 #430540  av ArildM
 
Fikk mangellapp du også ja :lol:
Jaja, bare å sette på nytt nå snart igjen da ;)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10