TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Danielj's MRlowrider

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #434222  av DanielJ
 
ArildM skrev:Delte bildet på Facebook siden for et par dager siden, tror det har fått rekordmange "likes" blandt alt vi har lagt ut tidligere :)
Morsomt at det er flere som liker arbeidet mitt :)
 #434223  av DanielJ
 
Litt gøy å lese om seg selv i Gatebil Magazine. Det er nokk ingen "big deal" for andre, men jeg syns det er litt ekstra kult at bilen min får oppmerksomhet :oops:

Har også begynnt å få litt bilder fra Eirik Andre Aadde nå. Å for å si det midlt sagt, han har peilig! Kommer til å poste dem litt å litt så dere ikke blir mettet med en gang. Kommer også til å legge ut bilder i fullstørrelse hvis det skulle være interesse for bruk av wallpaper eller lignende :)



Bilde

Bilde

Første rigbildet! Dette er forresten helt perfekt som bakgrunn på mobilen :wink:
Bilde

Eirik hadde også en photoshot med faren min sin Honda S2000. Denne bilen har jeg valset breddet 2-3cm forran og bak på hver side, fjernet alle hull etter skilt og emblemer, hellakkert i orginal farge og resturert et sett med Weds Sport RS-5 (med lilla senter og polert leppe). Ikke så ille å dele interesse med faren sin :wink: Ikke alle som er 42år å kjører stance stilen fullt ut!
Bilde
 #434229  av Mr2mr2
 
Rå bil, råe bilder :)

der ble det nytt skjermbilde på pc-en gitt :oops: :D
 #434230  av ArildM
 
2stk helt råe biler :D Kul omtale også :)
 #434232  av DanielJ
 
Nå som bildet er trykket i Gatebil Magazine kan jeg jo dele det her også :wink:



Bilde
 #434246  av Emil_L
 
SÃ¥ noen bilder i GB mag, Og har noe spesielt fra han Eirik, MÃ¥ bygge meg en rig jeg og :)
 #434399  av DanielJ
 
Enda et til bilde fra Aadde :D
Vedlegg
LABERG1_web2(1).jpg
LABERG1_web2(1).jpg (962.92 kiB) Vist 2662 ganger
 #434401  av ArildM
 
Utrolig :D
 #435000  av Dr.Ling
 
De nye felgene gjorde virkelig susen! Du sneiet meg forresten da jeg syklet til jobb idag, og bilen er fin up close, også med rim på :D
 #435067  av DanielJ
 
Hehe takk Kjelling :) Litt trist å se bilen med rim på, betyr bare at bilen skal vinter lagres snart..
 #435068  av DanielJ
 
Bilen ble forresten eu-godkjent på onsdag. Klar for to nye år på veien :D
 #435070  av Kjelliken
 
Dette var en skikkelig fin MR2 gådt og se at noen diller med disse gamle gode bilene enda :D
 #437544  av DanielJ
 
Vært lite innom her i det siste.. Har siden sist fått bilen vinterlagret i trygge omgivelser og den står nå på TE37 felgene igjen :wink: Har ikke skjedd stort den siste tiden, eneste som er "nytt" nå, er at felgene er demontert og har startet med å fjerne den 4mnd gamle lakken :roll: Måtte ha noe nytt til neste sesong så da blir det ny farge på leppen og senteret.
Vedlegg
Vinterdvale
Vinterdvale
image[7].jpeg (753.79 kiB) Vist 2569 ganger
image[6].jpeg
image[6].jpeg (686.96 kiB) Vist 2569 ganger
Fjerning av lakk
Fjerning av lakk
image[8].jpeg (717.74 kiB) Vist 2569 ganger
 #437545  av DanielJ
 
Noen bilder som ikke er lagt ut her :)
Vedlegg
Tatt av Eirik Andre Aadde
Tatt av Eirik Andre Aadde
image[2].jpeg (101.01 kiB) Vist 2569 ganger
En smule lav
En smule lav
image.jpg (858.98 kiB) Vist 2569 ganger
Da jeg hadde tatt bildet og skulle dra, kom havnevaktene å stoppet meg.. De skulle også ha bilde av dette, hehe :)
Da jeg hadde tatt bildet og skulle dra, kom havnevaktene å stoppet meg.. De skulle også ha bilde av dette, hehe :)
image[1].jpeg (827.89 kiB) Vist 2569 ganger
image[4].jpeg
image[4].jpeg (685.39 kiB) Vist 2569 ganger
image[3].jpeg
image[3].jpeg (762.28 kiB) Vist 2569 ganger
 #437599  av DanielJ
 
Har fått ordnet slik at felgene skal på plastblåsing i neste uke. Så slipper jeg å plage meg selv med lakkfjerneren som så vidt funker.. Alt skal jo være så "miljøvennlig" :evil:
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48