TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Danielj's MRlowrider

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #432288  av ArildM
 
Alt er helt perfekt! Ingen ting som kan forandres på, nesten så en kan kalle den ferdig? :D
 #432291  av DanielJ
 
Alltid noe som kan gjøres! Skal ha meg Shine Auto sideskjørt etter hvert + mer aggresive hjul(vinkler) :wink:
 #432351  av DanielJ
 
Audun F skrev:Shine Auto er vel ganske likt Greddy sine? Slike som jeg har :wink:
Shine Auto og GReddy er helt likt. Shine Auto skjørtene er lagert i urethane mens GReddy skjørtene er i glassfiber.
 #432620  av DanielJ
 
Har bestemt meg for å selge unna Rays Volk TE37 felgene. Så hvis noen er intressert i TE37 5x114,3 15x7 ET43, skrik ut! Kommer en salgstråd snart hvis de ikke blir fort solgt. Dette er ekte smidde felger, helt rette felger uten bulker. Bærer preg av at de er brukt. Status 7/10 :wink:



Kom med bud
 #432857  av DanielJ
 
Da va bilen endelig blitt lav bak også :roll: Monterte nye camberboltet bak (-1,75grader) og satte på maks negativ camber. Fjernet en av strammeringene på coloverene bak. Har gjort det forran før. Har også byttet ut alle skruene til felgene med gull belagte skruer. Gjorde seg med litt bling :lol: Har ikke fått tatt så mye bilder enda.



Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Kommer skikkelige bilder når bilen er vaska og det er fint vær!
 #432858  av FT86
 
Nydelig :)

Eneste jeg ville endret på denne bilen er kanskje spoileren. Enten satt på en ducktail eller en trd vinge og evt trd bakskjermer :)
Sist redigert av FT86 den 05 aug 2013 20:34, redigert 1 gang totalt.
 #432869  av GhostRider88
 
rett og slett diggbart! Nydelige felger du har og setter prikken over i'en på en gjennomført mr2.
 #433014  av DanielJ
 
Fin utsikt fra leiligheten i dag :) Etter jeg senka den bak ble jeg ikke fornøyd med hvor høy den var forran. så den ble senka 1cm til forran :D



Bilde
 #433017  av ArildM
 
Hvor lavt er for lavt? :mrgreen:
 #433018  av DanielJ
 
Enda mye å gå på til at det blir for lavt :wink:
 #433025  av ArildM
 
Lavt nok nå sånn utseendemessig for min del 8)
 #433028  av DanielJ
 
ArildM skrev:Lavt nok nå sånn utseendemessig for min del 8)
Veldig fornøyd med hvordan den er nå! Ikke noe problem å kjøre heller
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 48