TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Felger til min SW20

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #406321  av Andrepedersen
 
Kunne sikkert ha blitt bra :) Ville heller ha gått for noen skikkelig jdm style felger som zito selger: )
 #406722  av Henrik.W
 
Lenge sia jeg la ut denne her, så har tenkt litt på saken ;)

Vurderer å sende felgene ned til Østfold Felgteknikk å få dem pussa opp og muligens lakkert grønn kant :p Også gå opp til 40- eller 45-dekk fra 35 ;)

Noen meninger om det anyone? ^^
 #406735  av Henrik.W
 
Toyota-mr2 skrev:Jeg lurer litt på om jeg har sett bilen din uti ski området for en stund tilbake, kan det stemme? :) grom bil :)
Takk ^^ Er en stund siden jeg har vært i området ja, men ikke i ski sentrum. Så må ha vært på veien fra oslo til askim en plass :p
 #406880  av Henrik.W
 
Toyota-mr2 skrev:kan nok stemme det, mener det var deg jeg så på shell stasjonen på nygårgskrysset :)
Shell på Nygårdkrysset ja ;) Var er par andre fete biler der samtidig den gangen, bl.a en grå celica tror jeg. Er støtt litt sånn små-gromme tunere der :D
 #406882  av Toyota-mr2
 
Ja ofte det dukker opp noe små gromt der borte, men er mye dritt som dukker opp også :P hehe. men du må sende meg en PM hvis du skal i området her i fremtiden så jeg får sett skikkelig på bilen din :)
 #406895  av Henrik.W
 
Toyota-mr2 skrev:Ja ofte det dukker opp noe små gromt der borte, men er mye dritt som dukker opp også :P hehe. men du må sende meg en PM hvis du skal i området her i fremtiden så jeg får sett skikkelig på bilen din :)
Kan si ifra litt utpå våren ;) for øyeblikket står den i hi ^^