TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Holger's AE86 GT Levin coupe

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #400318  av Holger
 
Ble bare en liten økt ikveld, men fikk hvertfall skåret ut skillevegg plata sånn ca hvordan jeg vil ha den :)
 #402399  av Holger
 
Bilen er klar for retting og bytting av front, oppretteren mente han hadde tid uka her, så tiden vil vise! :)

 #402960  av Holger
 
2.stk ssr mesh felger er bestilt, så da blir det endelig komplett sett :D

bilen har fått seg en gjennomgang på innsia fjernet plææænti ledninger jeg ikke trenger og interiøret er skrudd sammen. oppretteren hadde såklart ikke tid uken her, men sa han hadde tid neste uke, så for bare krysse fingra!

ae82 lykter er kjøpt og skal moddes inn! :)

god helg!
Bilde
 #403144  av Holger
 
Da ble den e lang økt ikveld gitt, bilen er målt opp og fronten er byttet, ble så jeg gjorde jobben selv. Jeg er bare mekaniker så hadde ikke trodd den var rett etter jeg bytta front :lol:

borret ut alle gamle punksveiser, det var noe dritt...


så rev jeg å sleit litt mere en nødvendig, så kom det i en bit :)


SÃ¥ sveiset jeg nye delene inn


klabb å tett må til etterpå såklart :D





8)
 #406837  av DanielJ
 
Er så tøft med AE86 og du kjører rette stilen på den også! Virkelig misunnelig på deg!
 #406856  av Holger
 
takktakk, gir motivasjon :)

har ikke gjort noe på en stund, da garasjen er laaangt ifra tett å det har vært dritt kaldt ut :(

Men har fått de 2 ssr mesh felgene fra japan så jeg har et komplett sett, ny clutch og diverse :D
 #406864  av Holger
 
fikk så go pris gjennom jobb, så jeg kjøpte orginal ja :) er så mye billig rask på ebay, så jeg kjøper heller en orginal til samme pris :)
 #406866  av Holger
 
skal få på dekk på de 2 ssr felgene nå, å få de på bilen! :D