lasse skrev:Ser egentlig helt lik ut som min den ic'en der, har kun merket noe på effektiviteten en gang, det var på rudskogen, 30grader i lufta og mye hardkjør, gikk noen runder også begynte bilen å slite med å holde trykket oppe (varm luft, hadde også kun manuell boostcontroller da)Jau, jeg har god tro på at denne intercooleren holder ihvertfall når den ikke skal brukes til banekjøring, viktigste er at den er bedre enn den originale og ser mye tøffere ut.
Det er jo selfølgelig bedre med vannkjølt, men den der er ihvertfall mye bedre enn den originale.
Jeg bremset 294hk på hjula med min, og det var med original ic.
XSPOWER er hvor intercooleren er fra, turboene de selger er ikke kjent for å være bra, men selve IC kitene har fått et veldig bra rykte, spessielt til MR2, men passformen for rørene kunne vært bedre, måtte modifisere litte grann, og skifte ut alle slangeklemmene...
Celica GT4 ST185 - 1991
Crown SuperSaloon 2.8 - 1981
Mazda 626 - 1981
Tidligere biler:
Carina TA40, MR2 SW20 Turbo,Corolla AE86 driftingbil, Honda S2000, Skyline R33 GTST Driftingbil, Celica GT4 ST205, Celica 2.0GT ST202
Crown SuperSaloon 2.8 - 1981
Mazda 626 - 1981
Tidligere biler:
Carina TA40, MR2 SW20 Turbo,Corolla AE86 driftingbil, Honda S2000, Skyline R33 GTST Driftingbil, Celica GT4 ST205, Celica 2.0GT ST202