TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • FT86's MK2 Mr2 GTI

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #408082  av FT86
 
3rlend skrev:hahahahah :P
det der fikser du! :)
trudde jeg kom til å fikse det :P
tror det kommer til å ta litt tid før jeg har råd til lakkering uansett. en lita leppe trenger ikke like mye lakk :)
 #408090  av 3rlend
 
er arbeidet som koster, ikke lakken :P tror jeg.
 #408690  av FT86
 
Driver og holder på litt med anlegget igjen :)
jeg har utforsket litt i bilen i dag og jeg fant subben bak fører setet som jeg ikke trodde var på min bil. vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre, noen som vet om et godt element som passer i denne "mini basskassa"? :)

Holder også på med å rydde litt i ledningshælvette bak spilleren, mye jalla som har skjedd baki der :D

jeg kan ta noen bilder i morgen, Det skjer ikke så mye med fronten om dagen da jeg har lyst på en leppe igjen xD

***FT86
 #408873  av FT86
 
Her er noen bilder av det jeg har drevet med :)

Flyttet Sub bak førersetet,(før lå den ved siden av girkassen, på passasjersiden) trekt kabler under gulvmatta (teppet) og koblet det opp på en bra måte med hjelp av elektriker og bror :) Ble veldig bra lyd! (subben kan lett fjernes uten og da synes det ikke at den har vært der.
Jeg la alle kabler i det lille rommet der den orginale subben skal ligge, denne er også fjernet da den heller ikke var tilkoblet. Det lille rommet er fylt med lydisolerende materiale. Jeg kjøpte også ekstra klips slik at alt skulle sitte godt :)



Ryddet litt

KM stand 16.mars 2012. 159820 :)

Jeg har fjernet de bittesmå bak høytalerne da de ikke var koblet til uansett. Jeg fylte også dekselet med lydisolerende matter på begge sider.







Et lite sleepyeyes bilde til slutt :)


:D
 #408907  av DanielJ
 
Hva har du gjort for å få sleepy eyes? :D
 #408925  av FT86
 
DanielJ skrev:Hva har du gjort for å få sleepy eyes? :D
vet egentlig ikke, er forrige eier som har ordna det. men det er vel bare en bryter som kutter strømmen til lyktemotoren når de går ned også låser motoren i den posisjonen til man skrur av bryteren igjen :)
 #409018  av Ocean Walley
 
For å få sleepy eyes setter du bare inn en 3 veisbryter som er fjærbelastet den ene veien på vippemotorkretsen. Jeg har koplet meg inn i sikringsboksen ( foran til høyre i "frunken") før sikringen. Bryteren har jeg satt på ledig plass ved tåkelysbryterene. Da fungere ikke vippinga med bryter i posisjon "AV", og virker normalt i posisjon "PÅ" også kan du lett justere i posisjon "PÅ med fjærbelastet side"
 #409034  av FT86
 
 #409037  av FT86
 






Det ble et par bilder i dag :)

gleder meg til å få kjøpt nye sommerdekk og sette på sommerfelgene igjen :)
 #409038  av 3rlend
 
Ã¥ gud du mangler en leppe der framme :O
har en 92+ leppe til overs :P

stilige Bilder :)
 #409041  av FT86
 
3rlend skrev:Ã¥ gud du mangler en leppe der framme :O
har en 92+ leppe til overs :P

stilige Bilder :)
hehe, er noe som mangler foran der ja :P
sender deg PM ;)

Trenger noen en Border front så er det bare å si i fra, jeg er her inne hver dag :P

http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 95&t=40161

just for fun , hvor mye tror dere jeg kan forvente å få for bilen nå?
(se på bildene på denne siden, side 4 og side 1. (Det er klart at sync ringene i girkassa mi ikke er 100% men den er fult kjørbar og går bra. Nylig eu ok, myttet skiver og klosser bak + olje og filter. også byttet håndbrekkswire og anlegget er noen mnd gammelt) Den er heller ikke mye vinterkjørt, ingen rust som jeg vet om.
 #410595  av FT86
 
På tide med en liten update før update her :)

Har nå kjøpt nye dekk fra tempedekk.com kjempe service fra sindrejl her på forumet :)
Jeg er veldig fornøyd med de så langt selv om jeg ikke får lagt de om atm. Har ikke tilgang på omleggingsmaskin før neste uke :(

gleder meg til å få på sommerdekka nå!

det ble 245/40/18 bak og 215/40/17 foran

Da jeg har kjørt en del med bilen i det siste har det blitt byttet olje og filter :)
 #410606  av 3rlend
 
245? :shock: blir du å greie å dra de hjulene rundt? :mrgreen:
 #410609  av FT86
 
3rlend skrev:245? :shock: blir du å greie å dra de hjulene rundt? :mrgreen:
det er det som er riktige dekk til felgene mine :S
18x9 og 17x8
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12