TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • FT86's MK2 Mr2 GTI

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #400531  av FT86
 
Hei

Jeg kjøpte for ca en ukes siden "FastN" her på forumet sin MR2! jeg er veldig fornøyd med bilen rent motormessig men jeg finner stadig noe jalla lakk arbeid (bilen ble omlakkert i supra rødfarge for noen år siden).

Jeg har planer om å sende bilen på lakkverksted til våren for å lakkere litt på spoiler,frontfanger,ved taklister, motorlokk det er ikke så mye som må lakkes men det er mange steder så det blir brått mye. Jeg har også lyst til å lakkere alle de sorte listene på bilen i bilens farge.

Litt om hva som skal gjøres :
Sette inn anlegg (Ferdig)
Bytte girspak (Ferdig)
Border frontfanger (KJØPT)
Border Bak add-ons (ikke kjøpt ennå)
Sette inn svarte kjørelys/blinklys helt foran(KJØPT)
Bytte luftfilter (Ferdig)
Lakkere bil (blir senere)

Bytte til meg / kjøpe andre sommerfelger (17" eller 16")




jeg har kjøpt anlegg hos Tvboden dere får vente og se når jeg får lagt ut noen bilder :)
før :

Etter:



tatt av leppa foran og byttet til vinterdekk ! ser ikke like bra ut :( Leppa er solgt til 3rlend her på forumet


Setter Pris på komentarer :)

bilder av bilen her! ( ser ikke helt slik ut nå men nesten)
http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 62&t=29991
FT86***
Sist redigert av FT86 den 28 apr 2012 15:05, redigert 12 ganger totalt.
 #401048  av FT86
 

Utrolig kul spiller på kveldstid. grei pris på den også

Sist redigert av FT86 den 16 mar 2012 23:07, redigert 9 ganger totalt.
 #401051  av FT86
 
fan får ikke til og laste opp bilder...

får ikke til det med kodene lissom. bildene ligger på nettet med for de ikke inn som bilder i trådene.

edit : Score!

Kan nevne at i dag har jeg fått svarte blinklys og kjørelys foran i posten (kjøpt fra UK). de ser utrolig fete ut og jeg tror de blir bra på min MR2 :)

Noen som har forslag til ny frontfanger? tenkte og kjøpe meg ny etter vinteren da den gamle har stått på lenge og er litt småknekt og dårlig reparert. har også planer om å lakkere bilen til våren så dumt å bruke masse penger på en røten frontfanger.

Tenker "border" type. ikke noe som man egentli se er styling. som ser orginalt ut. husk at resten av bilen er orginal så kan ikke være en lav frontfanger heller :P

fikk også ny girkule ! Sparco style :)

:)
 #401226  av FT86
 
hmmm ?
Vedlegg
rsz_p521008888.jpg
rsz_p521008888.jpg (224.89 kiB) Vist 2693 ganger
 #401231  av Mr_Storbrua
 
Listene røde, og motorlokk og bagasjelokk i sort, så tror jeg det vil se mye bedre ut..
 #401348  av FT86
 
kanskje det ja :) skal se hva jeg får til !



i dag har jeg byttet girspak og satt på nytt luftfilter :)
Sist redigert av FT86 den 16 mar 2012 23:11, redigert 1 gang totalt.
 #401362  av FT86
 
Takk skal du ha!

morro og få respons av noen på forumet :)

gleder meg til jeg får meg border front og får smålakkert litt rundt på bilen :)

skrik ut hvis noen vil kjøpe den svarte leppa foran! (greddy tror jeg) da jeg skal ha border front trenger jeg ikke denne!
 #401448  av FT86
 
Noen som har forslag til noe annet jeg kan gjøre med bilen? :)
 #401449  av FT86
 
Noen som har forslag til noe annet jeg kan gjøre med bilen? :)
 #401452  av FT86
 
har du drukket du eller? :) kan ikke senke den, går nesten ikke ann å kjøre med den med greddy leppa på. skal bruke den litt i vinter også.

vurderer og ta folie på taket (svart) ? noen som tror det kan bli bra?
 #401464  av ArildM
 
Ikke for å være ekkel, men synes den var ganske kul med fronten som var på bilen åp bilde nummer to :)

Foliering kan jo bli stilig, hvis ikke er det jo bare å ta den av igjen :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12