TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • FT86's MK2 Mr2 GTI

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #412300  av FT86
 
Venter på leppe fra 3rlend så har vasket og polert litt :) tok en maskinvask av av bilen for en gangs skyld (219 kr for den beste/dyreste) og jeg ble veldig fornøyd, maskinen var helt ny og bilen ble veldig bra! KJøpte meg også chrome/metall polish fra meguairs som fungerte bra, fikk vekk litt bremsestøy og gammel drit fra felgene :) Det ble litt mange bilder men det liker dere jo :)











Før polish av felger:



Etter :


Sist redigert av FT86 den 14 jun 2012 15:41, redigert 1 gang totalt.
 #412311  av ArildM
 
Ser bra ut :)
 #412601  av FT86
 
Fikk leppa her om dagen! pusset og lakka litt på den (ville ikke ha den
gul som den var). ble et ok resultat med litt feil farge :P men har ikke
noe å si da jeg sparer til å lakke hele fronten proft :) bilder tatt med
ny mobil HTC one X, veldig happy med denne. fungerer også konge til spotify
i bilen.

Jeg har også satt på platene under bilen (heeelt foran) som jeg kjøpte av
the_ghost (?), de passet utrolig bra. Jeg hadde litt risting i rattet,
etter jeg monterte disse platene og leppa ble ristinga nesten borte :O
(var ved ca 110 km/t)

så er veldig fornøyd om dagen! :D






 #412627  av GhostRider88
 
FT86 skrev:Fikk leppa her om dagen! pusset og lakka litt på den (ville ikke ha den
gul som den var). ble et ok resultat med litt feil farge :P men har ikke
noe å si da jeg sparer til å lakke hele fronten proft :) bilder tatt med
ny mobil HTC one X, veldig happy med denne. fungerer også konge til spotify
i bilen.

Jeg har også satt på platene under bilen (heeelt foran) som jeg kjøpte av
the_ghost (?), de passet utrolig bra. Jeg hadde litt risting i rattet,
etter jeg monterte disse platene og leppa ble ristinga nesten borte :O
(var ved ca 110 km/t)

så er veldig fornøyd om dagen! :D






Utrolig fint det ble med 92+ leppa! Gjør så mye med bilen. Har selv en EZ-LIP på min, som nok er det nærmeste man kommer en 92+ leppe uten å måtte bytte ut org. Gjør liksom mr2en mer "sportslig" og aggresivere i uttrykket 8)

Skal jammen polerer mine felger også. Så blir vel innkjøp av chrome/metall polish fra meguairs på meg også ;) veldig fornøyd med meguairs sine produkter.
 #412638  av ArildM
 
Nå begynner den å se skikkelig bra ut igjen 8)
 #412649  av FT86
 
Toyota-mr2 skrev:Så deg kjøre forbi shell ved Storsenteret i går, så veldig fin ut :)

så bra! kan du ikke ta din bil til halden en dag også kan vi titte på hverandres biler :D
jeg var aldri sett en annen mr2 close up når jeg tenker meg om :O
Ron skrev:Snasen den bilen din, liker felga dine :)
Tusen takk :) jeg var ikke så glad i dem når jeg fikk bilen men med nye dekk så ble de konge å kjøre på, liker de godt selv nå :P
ArildM skrev:Nå begynner den å se skikkelig bra ut igjen 8)
Den gjør det, om jeg skal være helt ærlig :) gleder meg til å lakke hele fronten (få vekk litt steinsprut og div :)

Det er godt å ha en bil som man gleder seg til å kjøre med :)
 #412664  av Toyota-mr2
 
FT86 skrev:
Toyota-mr2 skrev:Så deg kjøre forbi shell ved Storsenteret i går, så veldig fin ut :)
FT86 skrev:så bra! kan du ikke ta din bil til halden en dag også kan vi titte på hverandres biler :D
jeg var aldri sett en annen mr2 close up når jeg tenker meg om :O
[/quote]




Hvis det blir skilt på den i sommer så skal vel det la seg gjøre :) skal flytte ned til Halden om ikke så alt for lenge så den kommer nok nedover snart :) hvis ikke så er Lexusen i halden veldig ofte ;)
 #412666  av FT86
 
Toyota-mr2 skrev:
FT86 skrev:
Toyota-mr2 skrev:Så deg kjøre forbi shell ved Storsenteret i går, så veldig fin ut :)
FT86 skrev:så bra! kan du ikke ta din bil til halden en dag også kan vi titte på hverandres biler :D
jeg var aldri sett en annen mr2 close up når jeg tenker meg om :O



Hvis det blir skilt på den i sommer så skal vel det la seg gjøre :) skal flytte ned til Halden om ikke så alt for lenge så den kommer nok nedover snart :) hvis ikke så er Lexusen i halden veldig ofte ;)[/quote]


sweet :)
 #412668  av FT86
 
Kan skrive her at hvis noen har en raptor 700R (regga) og vil bytte likt så går jeg med på det ! slå på tråden :P eller hvis noen har lyst på bilen er det bare å gi meg et bud/ bytteforslag. Jeg har en salgstråd ute her med info.

så vet dere det :P
 #412685  av DanielJ
 
Gjorde seg med leppa på! Ble veldig bra :)
 #412954  av FT86
 
takk alle sammen :)

no more fun... blir nok en mr2 eller fler senere i livet også :) beste bilen jeg har hatt (første bil, haha)! :P

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... Id=1468266
 #414005  av FT86
 
Solgt .... :(
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12