TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Rafinus Mr2 Mk1

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #429568  av Rafinus
 
Ja jeg kan hente den for deg :)
Bare å sende meg referanse Nr.
Kan ta den med til Mo eller videresende den til deg ;)

Fikk innsuget på lørdag og fikk det montert i går ;) bilder kommer etterhvert :-)

Bare å sitte ned å vente å håpe på at det kommer en ECU før sommertreffet :/ og helst litt før slik at jeg får prøvd den litt og kjørt det litt inn ;)
 #429574  av ArildM
 
Nice :) Skal høre litt med posten ført om den evt kan omadresseres til meg på noe vis. Hvis ikke høres Mo ut som en plan, var da jeg tenkte å bruke den uansett :)

http://sporing.posten.no/sporing.html?l ... 10003284GB


EDIT: Snakka med posten, de skulle sende hjelmen til meg :)
 #429983  av ArildM
 
Nice, har leid prøveskilter på lørdagen og mandagen på min, så blir det eu kontroll og kanskje skilter på mandag :)
 #430153  av 3rlend
 
Rafinus skrev:I morgen blir det langtur te Sortland med Mr2n :D
Spendt på hvordan dette går ;)
Tror jeg så bilen din parkert over sparebank1? Kan det stemme?
 #430154  av ArildM
 
Hvordan går det med Blacktoppen? :D
Endelig fått kjøre litt med min, hææærlig 8)
 #430919  av Rafinus
 
Var nok min bil 3rlend ;)

Går ikke så bra med blacktoppen om dagen, ble pjusk etter banekjøringa forrige lørdag, og ble bare værre og værre på heimturen,
var på verkstedet i dag for å se hva det kunne være og pluggene var så brune at det så ut som de var rustet,
skal få tatt en skikkelig tuneup,
må få sett over tommgangsregulatoren, skifte et lager i dynamoen og skifte lambdasonde, men ser desverre ikke at tid eller penger strekker til akkurat nå.
det puffer å skyter så man skulle tro det var 3 verdenskrig i eksosanlegget :(
 #430941  av ArildM
 
Kjipern :? Håper du får ordning på det!
 #431056  av Rafinus
 
Var pluggene som var svidd ;)
brukte de som sto i 16V en og de holdt ikke på hard kjøring, nye plugger på vei fra godgutta på Autoparts bodø ;)

Hadde ute ISCV - en og rengjorde den, har enda litt småting igjen til høstreffet men bilen blir å gå mye bedre etter den behandlingen / justeringen den får nå ;D

Gleder meg til høstreffet og få litt mere kjøring enn på vårtreffet, var jo nesten bare å overnattet oppe på banen :-/
Fikk heller ikke målt tiden eller filmet da kameraet ble fritt for strøm da jeg startet og skulle ut på banen :(
 #431059  av ArildM
 
Er vel andre plugger på 20v enn 16v såvidt jeg husker? :)
Bra det ikke var verre enn som så :)
Er tilbake igjen til vårtreffet :) Håper vi får kjørt litt mot hverandre da :mrgreen:
 #431435  av Rafinus
 
Sitter å lurer på om jeg skal ta det helt ut på høstreffet og ordne plass i pit til Mr2n ;)
Hmmm

Skulle få betalingsinfo i kveld, var ikke så dyrt som jeg trodde.
 #431439  av ArildM
 
Hva skal du med pit, trenger jo ikke skru på en gammel Toyota uansett :mrgreen:
 #431474  av Rafinus
 
Da har jeg bestilt AE86 skjermbreddere til Mr2n istede for pit ;)
Biltilsynet var usikker på dekkdimensjonen min så derfor blir det skjermbreddere istede,
fikk også klage på at Tåkelysene mine sto for tett og det var så vidt jeg kom meg opp på banen siden jeg ikke hadde montert skiltet fremme, men fikk snyltet BT for to strips slik at jeg kom meg opp på ACR =)
Dette skjedde fredags kveld før treffet =(
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19