Spørsmål ang. kamakslinger
Legg innLagt inn:23 nov 2011 17:16
Har søkt litt i forumet, men fant ikke ut av hva jeg ønsker å vite.
Økonomien er på bedringens vei og snart har jeg råd til å svi av en del grunker på min kjære MR2
Første prioritet er småplukk som må tas. Men etterhvert har jeg litt planer.
Det jeg lurer på da er om jeg skifter til kvassere kammer, hva som innebærer i arbeid osv. Fant noen anbefalte Brian Crower 262 eller 272.
Er det bare å klakke dem nedi og vips bedre ytelse, eller må jeg kuke med ECU og ventiler å all slags faenskap? :p Jeg har også planer om komplett ny eksos, fra manifoil til ende, de-cat seff
. Noen som har noen formening om dette gir merkbart bedre ytelse? Ny clutch og letta svinghjul står også på lista jeg sendte til Julenissen!
På forhånd takk for hjelp
Økonomien er på bedringens vei og snart har jeg råd til å svi av en del grunker på min kjære MR2

Første prioritet er småplukk som må tas. Men etterhvert har jeg litt planer.
Det jeg lurer på da er om jeg skifter til kvassere kammer, hva som innebærer i arbeid osv. Fant noen anbefalte Brian Crower 262 eller 272.
Er det bare å klakke dem nedi og vips bedre ytelse, eller må jeg kuke med ECU og ventiler å all slags faenskap? :p Jeg har også planer om komplett ny eksos, fra manifoil til ende, de-cat seff

På forhånd takk for hjelp
