TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hvor mye hk kan en dra ut av dette oppsettet?7MGTE

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #404928  av TBS
 
R-32GTR skrev:Merkelig 62 stk som har vært innom vedlegget men ingen som har peiling på 7MGTE??? Må jeg bruke et annet forum?
Fikk du ikke hjelp til slutt da ;)?
Synes det er unødvendig å slenge med leppa fordi du ikke får de svarene du er ute etter akkurat når det passer deg.
Det er beundringsverdig at folk i det hele tatt velger å dele sine kunnskaper etter utspillene til visse personer her^^
Det er kun min mening;)
 #404931  av mr292
 
hjelp har han fått, og det er vel andre som har slengt mere med leppa i denne tråden enn trådstarter.
skal man få hjelp, og det av folk med kunnskap av spesifik modell/motor OG på norsk. vil jeg bare påpeke at forumet er TOPP!, man MÅ regne med å kansje vente til neste dag(er) før man får svar, vi er ikke så mange med lidenskap for toyota sportsbilder i norge. men det er bra vi har en plass å samle vår kunnskap. på.
 #404978  av R-32GTR
 
TBS skrev:
R-32GTR skrev:Merkelig 62 stk som har vært innom vedlegget men ingen som har peiling på 7MGTE??? Må jeg bruke et annet forum?
Fikk du ikke hjelp til slutt da ;)?
Synes det er unødvendig å slenge med leppa fordi du ikke får de svarene du er ute etter akkurat når det passer deg.
Det er beundringsverdig at folk i det hele tatt velger å dele sine kunnskaper etter utspillene til visse personer her^^
Det er kun min mening;)
Rolig nå mister...ikke meningen og slenge med noe leppe fra min side. Har full forståelse for at det tar litt tid, bare jeg som var litt utolmodig. Har fått mye bra svar..er ny her på forumet og så..Men det virket som det var en viss annen som ikke var like fornøyd med forumet så det ut som på sitatet hans..
 #405033  av FS-Styling.no
 
Det æ mene e at hadd æ hatt kunnskap om 7M så hadde jeg hjulpet deg... antar at det er flere med litt kunnskap om 7M som har vært innom her men ikke orker og dele sine erfaringer... Prøver selv og hjelpe andre hvis jeg kan bidra.

Sjekk ut www.supraforums.com så får du greie på det du skulle lure på...

Tok kankskje litt av med kommentaren men ble litt revet med... sorry