TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • min 1992 celica cs nr 2318 vurderer salg

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #418262  av loft
 
Bruker photoshop men mener du til og med kan gjøre det i paint nå.
 #418264  av 3rlend
 
nei men legg bildene inn på photobucket.com, deretter kopierer du img linken og limer den inn :P
 #418268  av Mr2mr2
 
Eller gjøre det samme med raceinfo.no........tror ikke det finnes noe enklere :wink:
 #418381  av mats_24
 
mats_24 skrev:Hei!


tenkte jeg skulle skrive litt om min bil også.

kjøpte bilen av petter, som er her på forumet i romjulen, som et lite prosjekt, så frem til nå så har jeg fikla, reparert og lært en hel masse om toyota, da jeg aldri har hatt en før!

bilen gikk ikke ordentlig år jeg henta den, motorlampe lyste, manglet noen skruer her og der, var uten taktrekk og veldig matt i lakken.

Så i romjulen ble det montert fmic (vannpumpa til ic som var gåen derav motorlampe )
rubbet og polerte den opp ble overaskende bra! justerte takluka og monterte den ferdig innvendig.
syntes ikke bilen gikk noe pent, så jeg begynte å feilsøke rundt om kring og gjort masse endringer som bare har gått den rette veien, tror det var en lekkasje i den ettermonterte turbotrykksmåleren, så bytta det og justerte tenninga, så ble den mye friskere med en gang.

har også nå nettopp gjort meg ferdig med å overhalle bremser bak da dette var dårlige greier, kjøpte rep sett til begge sider og satte i gang, ble kjempe sukksess, så nå venter jeg bare på hjullager som kommer i morgen, så tenkte jeg å prøve meg på en eu godkjenning, vet ikke åssen det går men har troa!



bilder kommer!
 #418441  av 3rlend
 
stilig :D
men du gjør det "tongvindt" å lese tråden din :p

registrer deg på www.photobucket.com

der uploader du bilder, se på det som en ekstern harddisk :P

deretter når bildene er opplastet er det forskjellige linker under hvert bilde.
url link
img link
osv.

så bare kopier linkn å lime den rett inn her så er bildet oppe med en gang :D
 #418460  av 3rlend
 
skal prøve å lage en printscreen :P


her ser du. når du er ute i albumet, så hold musen over bildet til de linkene kommer opp.
så trykker du bare på linken så kopieres det automatisk.
så limer du bare inn linken.
TADA:

edit: du trykker på "IMG" linken :D
Bilde
Sist redigert av 3rlend den 11 sep 2012 23:32, redigert 1 gang totalt.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12