TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota dagstreff ved Fagernes.Lørdag 16 juni 2012

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #412176  av hmsilset
 
magnesmurf skrev:Når er tenkt oppmøte tid der oppe?

Bare for å ha et tidspunkt å forhold oss til?
kl 14 er vel passende om noen må kjøre langt for å komme dit :)
 #412702  av hmsilset
 
Bra :) Kjekt at alle som vil kan møtes en gang i året! Har ikke rukket å planlegge noe her jeg, men går nok fint uten :) Tar med meg noen skjorter til de første som møter opp.Har 6 stk tror jeg.
 #412889  av smurfen81
 
Må desverre melde avbud da jeg er blitt tatt ut i streik. Håper folk får et bra treff :)
 #412901  av hmsilset
 
smurfen81 skrev:Må desverre melde avbud da jeg er blitt tatt ut i streik. Håper folk får et bra treff :)

SÃ¥ dumt da!du var jo den eneste som ble igjen i fjor.Sykmeld deg med en gang :)
 #412919  av smurfen81
 
hmsilset skrev:
smurfen81 skrev:Må desverre melde avbud da jeg er blitt tatt ut i streik. Håper folk får et bra treff :)

SÃ¥ dumt da!du var jo den eneste som ble igjen i fjor.Sykmeld deg med en gang :)
Ikke så lett det.. Er strekeansvarlig for ca 500 stk :(
 #412961  av FT86
 
skulle gjerne ha kommet men det er aaaaalt for langt unna :( kan ikke flytte det nærmere østfold a? :P

ta masse bilder en eller annen da, så vi som ikke kommer får sett noe snacks :)
 #413077  av Bjørn Eirik
 
Nei, såå langt er det ikke! Fra Horten er det vel ca. 3 timer? Fin tur i sommerværet!
Treffet utgår for min del, da har vi den andre bilklubben (VW-Audi Vestfold lokallag) på besøk hjemme for den årlige LeMansfesten, og i år blir jeg virkelig dratt mellom to stoler siden Audi og Toyota stiller i samme klasse for første gang på veldig lenge!
Blir spennende å se om Toyota klarer å takle Audi som også har hybridteknikk! :)
 #413078  av McLarren
 
McLarren skrev:Gikk dessverre glipp av dette ifjor, mulig jeg kommer innom om muligheten byr seg. :D
Pokker å! Får ikke møtt opp i år eller... :(
Skal opereres i ryggen (igjen) nå på ferdag... :(