TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota dagstreff ved Fagernes.Lørdag 16 juni 2012

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #406441  av hmsilset
 
Synes det var trivelig i fjor, og derfor prøver jeg igjen i år.Velger igjen første helga i juni, da denne ofte har fint vær, og alle festivaler og ferier er ikke i gang enda.Valget faller nok en gang på Valdres.Rettere sagt Leira, 4 km før Fagernes om du kommer fra Oslo/østlandet.

Vi fikk bruke plassen nærmest resepsjonen sist, og var velkommen tilbake 8) Ikke mange så fine plasser vil ta i mot masse biler.Er også en mer rettferdig plass å møtest midt i sør.Fagernes er 1-5 timer kjøring fra de fleste plasser sør for Trondheim :P

Endret datoen ett par ganger her.kræsja med ACR og Vømmøl som Arild ville på ;) Da endres ikke datoen flere ganger.

Litt fra i fjor:


Bilde


Bilde



Bilde


Bilde


Bilde


Bilde


Bilde


Bilde

Her er campingen.
http://www.leiracamp.no/camping.htm

Har ikke funnet på premier enda, men det skal ordnes :)

Liste over hvem som møter opp(klipp ut og lim inn) :

1.hmsilset-Dagstreff+ overnatting. 93 mod.Mr2
Sist redigert av hmsilset den 06 feb 2012 22:21, redigert 3 ganger totalt.
 #406442  av ArildM
 
Vurderes sterkt :)

1.hmsilset-Dagstreff+ overnatting. 93 mod.Mr2
2. ArildM -Dagstreff + overnatting. 87mod Mr2
 #406453  av McLarren
 
Gikk dessverre glipp av dette ifjor, mulig jeg kommer innom om muligheten byr seg. :D
 #406484  av hmsilset
 
Har ikke penger til premie for beste bil jeg, men tilbyr også i år 20-30 timer 3 stegs polering når det måtte passe.Fjorårets vinner Magne er selv ganske dreven, så sendte utstyr for 1500kr ca isteden.Er jo også ett stykke å dra hit, men lover dere at det er verdt turen ;) Her er en enkel 2 stegs jobb på 8 timer tror jeg det var.

http://www.detailersclub.no/forum/topic ... tet-shine/

Arild ligger akkurat nå an til en bra premie.Vil jeg påstå :)
 #406968  av gossgoss
 
1.hmsilset-Dagstreff+ overnatting.93 mod.Mr2
2. ArildM -Dagstreff + overnatting.87mod Mr2
3. Skarholm kommer kanskje. Mr2 Mk2
4.mr292 kommer kanskje. Bil ?
5.gossgoss - dagstreff + overnatting. 93 mod supra ( 2 stk overnatting)
 #406980  av hmsilset
 
gossgoss skrev:hvordan blir det med overnatting ? mange som overnattet i fjor?
er keen på å lufte supraen i fagernes :)
Var kun jeg og Smurfen81 tipper jeg heter, som overnattet.Går ikke an å dra på treff uten å drikke litt :p Var ganske rolig da.Artig å ha en kveld sammen i året ihvertfall, så håper flere dukker opp.Jeg ligger nok i hoteltet mitt :)